نساجی با از دست دادن ۴ بازیکن در پست‌های کلیدی جزو تیم‌هایی است که بیشترین بازیکن را در فصل نقل و انتقالات از دست داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،پایان نیم فصل اول در حالی رقم خورد که نساجی از ۱۶ دیدار خود توانست ۱۶ امتیاز کسب کند و در رده دهم قرار بگیرد، نیم فصلی که قرمزپوشان در بیش از دو سوم دیدار‌های آن با مالکیت بیشتر نسبت به تیم حریف قدرت خود را به رخ حریف کشیدند.

بازی‌های جذاب و تماشاگرپسند نساجی، اما به نتایج درخشانی ختم نشد و اگرچه در بسیاری از بازی‌ها می‌توانست به پیروزی دست یابد، اما نبود مهاجم گلزن، بی دقتی مهاجمان فعلی و تغییر فراوان در ترکیب تهاجمی سه امتیاز‌های حساس را از آن‌ها دور کرد.

هرچند هواداران انتظار داشتند نیم فصل دوم با حضور چند بازیکن، تیم قوی تری نسبت به نیم فصل اول آماده حضور در میادین شود، اما چنین اتفاقی تا به حال رخ نداده و نساجی نه تنها موفق به عقد قرارداد با بازیکنی نشده، بلکه چند بازیکن را هم از دست داده است.

حسن جعفری، میلاد سرلک، رضا علیاری و امید سینگ بازیکنانی بودند که با فسخ قرارداد از جمع قائمشهری‌ها جدا شدند.

حسن جعفری، میلاد سرلک و رضا علیاری که هم جزو بازیکنان اصلی بودند و هم بیشترین دقایق بازی را در تیم داشتند.

در کنار حسن جعفری که در جزو دونده‌ترین بازیکنان تیم به شمار می‌رفت، میلاد سرلک در میانه زمین وظیفه نظم دهی به خط هافبک را به خوبی ایفا می‌کرد و در فاز هجومی هم موفق ظاهر می‌شد که حالا نبود این دو می‌تواند به نساجی آسیب بزند.

رضا علیاری هم در ترکیب دفاعی تیم جزو بازیکنان تقریبا ثابت تیم بود که در بازی‌های آخر نیم فصل در سمت چپ خط دفاعی ظاهر می‌شد و از اعتماد مهاجری هم برخوردار بود.

از این میان امید سینگ تنها بازیکنی بود که حضور پررنگی در تیم نداشت و شاید رفتن او آنچنان نگران کننده نباشد هرچند یکی از عناصر هجومی تیم کم می‌شود، که همین کمبود در نیم فصل اول موجب خستگی مفرط، مصدومیت و در نهایت به نتایج نامناسب ختم شد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.