فرماندار شهرکرد گفت: سند راهبردی هویت جوانان این شهرستان تدوین می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرکرد در پنجمین ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان، بر لزوم تهیه و تدوین سند راهبردی جوانان این شهرستان طی شش ماه آینده تأکید کرد.

او پس از ارائه سند پیشنهادی هویت جوانان توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس کمیته هویت جوانان، مسئول جمع بندی نظرات اعضا درباره این سند پیشنهادی با همکاری سایر دستگاه‌های عضو ستاد طی دو ماه آینده است.

اردشیر جان نثار دبیر ستاد ساماندهی شهرستان شهرکرد هم گفت: تجلیل از دستگاه‌های فعال در خصوص تشکیل کمیته‌های تخصصی حوزه جوانان در آخرین جلسه ستاد ساماندهی سال ۹۸ که در اسفند ماه برگزار می‌شود انجام خواهد شد.

او افزود: حضور نماینده جوانان در نشست‌های کمیته‌های تخصصی و ستاد ساماندهی امور جوانان جهت ارائه پیشنهادات و مشکلات مرتبط با حوزه جوانان و دستگاه‌های مربوطه از دیگر موصوبات پنجمین جلسه است.

جان نثار در ادامه اعلام کرد: مصوباتی که تا کنون به اجرا در نیامده از جمله تشکیل مجمع خیرین ورزشیار، تشکیل جلسه با تشکل‌های مردم نهاد اداره ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال اقدام و صورت پذیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار