معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از نجات کوهنوردان در منطقه کمیلی تا ۴ ساعت آینده خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان گفت: تیم‌های امداد و نجات تا ۴ ساعت دیگر به کوهنوردان گرفتار می‌رسند.

رضا مدرس با اشاره به اعزام تیم‌های امداد و نجات به منطقه گرفتار شدن چهار کوهنورد افزود:با توجه تماسی که صبح امروز با کوهنوردان داشتیم حال هر ۴ کوهنورد خوب است و این افراد تا ۴۸ ساعت آینده آذوقه دارند.

او گفت:آب‌های رودخانه‌هایی که این کوهنوردان در منطقه‌ای میان آنجا گرفتار شده اند درحال فروکش شدن است و نیازی به اعزام بالگرد برای نجات این افراد نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: پیش بینی می‌شود تا ۴ ساعت آینده تیم امداد و نجات به این کوهنوردان برسنند.

رئیس هیئت کوهنوردی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان گفت: ۳ تیم زمینی از سوی هئیت کوه نوردی، هلال احمر استان و امداد و نجات رویدربرای نجات ۴ کوهنورد گرفتار در منطقه کمیلی بین بخش رویدر و فین  خبر داد.

محمدهادی مفضل افزود: روز گذشته این کوهنوردان در تماسی اعلام کردند که بین رودخانه شور و کرد در کوه کمیلی گرفتار شدند .

او گفت:منطقه‌ای که این کوهنوردان گرفتار شده اند مسیر بسیار صعب العبوری دارد .

منطقه کمیلی بین بخش رویدر و فین قرار دارد و این کوهنوردان  غیر بومی  دو خانم و دو  آقا هستند  که عصر چهارشنبه بدون هماهنگی هئیت کوهنوردی به این منطقه رفته اند.

او افزود:در صورت نیاز  بعداز ظهر امروز هم یک تیم از هیئت کوهنوردی برای نجات این افراد اعزام می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.