هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز به پایان می‌رسد و چهره هشتمین تیم صعود کننده به پلی آف مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در حالی امروز به پایان می‌رسد که تا الان حضور ۷ تیم در مرحله پلی آف مشخص شده است و از بین تیم‌های ملی حفاری اهواز، هایپرشهر شاهین شهر و مقاومت البرز یک تیم شانس حضور در مرحله پلی آف را خواهد داشت تا جمع ۸ تیم این مرحله تکمیل شود.

تیم فوتسال ملی حفاری اهواز تا قبل از بازی امروز با ۳۱ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و اگر بتواند در بازی امروز برابر ارژن شیراز به پیروزی دست پیدا کند، جمع امتیازات خود را به ۳۴ می‌رساند و با این برتری به عنوان تیم هشتم به پلی آف صعود خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: حساس‌ترین بازی این هفته زیر ذره بین سازمان لیگ برتر فوتسال


اگر ملی حفاری نتواند به پیروزی دست پیدا کند و تیم هایپرشهر شاهین شهر بتواند در برابر شاهین کرمانشاه سقوط کرده به پیروزی دست پیدا کند، آن وقت این نماینده شاهین شهر است که به پلی آف صعود می‌کند. تیم هایپر شهر شاهین شهر تا قبل از بازی امروز با ۲۹ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

همچنین اگر ۲ تیم ملی حفاری و هایپرشهر نتوانند امروز در برابر رقبای خود به پیروزی دست پیدا کنند و تیم مقاومت البرز موفق شود در برابر آذرخش بندرعباس که این روز‌ها نتایج خوبی را کسب می‌کند، به برتری برسد، در آن صورت نماینده این نماینده البرز است که می‌تواند با ۳۱ امتیاز به عنوان تیم هشتم به مرحله پلی صعود کند.

گفتنی است تا قبل از پایان بازی‌های امروز تیم فوتسال شاهین کرمانشاه با ۱۹ امتیاز سقوط خود را به دسته پایین‌تر قطعی کرده و با برگزاری بازی‌های امروز چهره دومین تیم سقوط کرده به لیگ دسته اول هم مشخص خواهد شد.


بیشتر بخوانید: شهروند ساری با ۵ غایب به مصاف سوهان محمدسیما می‌رود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار