مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی: گاز مشترکان صنعتی استان با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف، محدودتر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: برای تداوم جریان گاز مشترکان خانگی و مشترکان ویژه از جمله بیمارستانها، گاز واحد‌های صنعتی محدودتر می‌شود که مشترکان صنعتی باید نسبت به تهیه سوخت دوم و مشعل دوگانه سوز اقدام کنند.

او با بیان اینکه محدویت واحد‌های صنعتی از امروز آغاز شده و نیاز است سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی این موضوع را به واحد‌های متولی و زیرمجموعه ابلاغ و بر موضوع پیش بینی سوخت دوم تأکید کنند افزود: هماهنگی با شرکت پخش فرآورد‌ه های نفتی در خصوص تهیه سوخت دوم انجام شده و مشکلی برای تامین سوخت دوم وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: پایش دمای ادارات از طریق کارشناسان شرکت گاز استان انجام می‌شود و نتیجه گزارش‌ها به استانداری و سازمان بازرسی اعلام خواهد شد که در صورت رعایت نکردن موارد بخشنامه، گاز واحد دولتی قطع خواهد شد.

او خاموش کردن وسایل گرمایشی در اتاق‌هایی که حتی موقتی خالی از سکنه هستند، تنظیم دمای منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد، استفاده از لباس‌های گرم و مناسب فصل زمستان و همچنین استفاده از پرده‌های ضخیم را از جمله موارد مورد تاکید در بخش مشترکان خانگی اعلام کرد.

هاشمی استان مدیریت مصرف گاز از سوی مشترکان را خواستار شد و گفت: مدیریت مصرف گاز یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در صورت رعایت آن از سوی مشترکان، علاوه بر صرفه اقتصادی برای آنان، از بروز مشکلات در پیک مصرف نیز جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.