معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش اعضای هیات علمی این دانشگاه به حدود ۶۰۰ عضو تا پایان سال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حبیب الله خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تحصیل حدود پنج هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: در حال حاضر ۵۵۰ عضو هیات علمی کار آموزش این تعداد دانشجوی دانشگاه را برعهده دارند.

او بیان کرد: هم اکنون در سطح کشور وجود یک عضو هیات علمی به ازای هر ۱۰ دانشجو شاخص مناسبی است و این شاخص در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بصورت یک به ۹ است، یعنی به ازای هر ۹ دانشجو یک عضو هیات علمی داریم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جذب ۴۳ عضو هیات علمی جدید در دانشگاه تا پایان امسال خبر داد و افزود: با جذب این تعداد، اعضای هیات علمی دانشگاه به حدود ۶۰۰ عضو تا پایان سال می‌رسد.

او در ادامه با اشاره به وجود هشت دانشکده در این دانشگاه، گفت: خوشبختانه در روز‌های اخیر موافقت اصولی راه اندازی دانشکده توانبخشی به عنوان نهمین دانشکده دانشگاه را نیز دریافت کردیم.

خزایی با اشاره به وجود یک رشته کاردانی، ۲۳ رشته کارشناسی، ۳۰ رشته کارشناسی ارشد، ۲۲ رشته دستیاری تخصصی، ۱۶ رشته PHD و سه رشته فوق تخصصی در این دانشگاه، گفت: با اضافه شدن دانشکده توانبخشی و صدور مجوز برای سه رشته فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتاردرمانی در این دانشکده در مقطع کارشناسی، رشته‌های دانشگاه در این مقطع از ۲۳ رشته به ۲۶ رشته افزایش خواهد یافت.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
ساخت دانشکده دندانپزشکی در دلیجان و تفرش و شازند ضروری است . و دانشکده داروسازی