٩٢ درصد مردم البرز موفق به ثبت و دریافت کارت هوشمند ملی شده اند

مدير كل ثبت احوال البرز گفت:افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام کارت هوشمند ملی نشده اند به منظور جلوگیری از اخلال در دریافت خدمات دولتی نسبت به ثبت نام و مراحل تکمیلی آن اقدام کنند.

محمد على رفيع پور، مدير كل ثبت احوال استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت:بیش از ٩٢ درصد از مردم استان البرز موفق به ثبت نام و دريافت کارت هوشمند ملی شده اند.

رفيع پور افزود:پیش ثبت نام کارت  هوشمند ملی  برای کسانی که دسترسی به اینترنت دارند رایگان بوده و می توانند از طریق پورتال ncr.i rنسبت به پیش ثبت نام و انتخاب یکی از دفاتر پستی و پیشخوان جهت انجام سایر مراحل اقدام نمایند.

او گفت :متقاضیان بعد از پیش ثبت نام می بایست جهت سیر مراحل تکمیلی جهت ورود اطلاعات هویتی ،اسکن مدارک و اخذ تصویر چهره و اسکن اثر انگشت به مرکز و محل انتخاب شده مراجعه و با پرداخت هزینه های قانونی اقدام نماید.

مدیر کل ثبت احوال البرز افزود: کلیه کارت های ملی قدیمی کاغذی از اول سال ۹۸ از حیث اعتبار ساقط و مبنای ارائه خدمات اکثر مراکز و ادارات دولتی کارت هوشمند ملی است.

رفیع پور گفت: از هم استانی های عزیزی که تاکنون موفق به ثبت نام کارت هوشمند ملی نشده اند درخواست می شود به منظور جلوگیری از اخلال در دریافت خدمات دولتی مد نظر خود نسبت به ثبت نام و مراحل تکمیلی آن اقدام نمایند.

او افزود :تعداد دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات ثبت احوال در سطح استان البرز بیست دفتر است .

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.