فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت : نظام ایران اسلامی درخط مقدم مبارزه با صهیونیست و امریکا است و به واسطه تضاد ایدئولوژیکی با استکبار جهانی و پرچمداری حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، این مبارزه همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امیر سرتیپ دوم فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت : آمریکا و غرب حق ندارند در اطراف منطقه جمهوری اسلامی پادگان نظامی درست کنند.

او گفت : شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باعث تقویت جبهه مقاومت و ایجاد وحدت بین مسلمانان و ملت بزرگ ایران اسلامی شد.

امام جمعه سرپل ذهاب با تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: پادگان ابوذر بهترین تکیه گاه مردم در طول ۴۰ سال انقلاب با فراز و نشیب‌ها مختلف است.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت، شخصیت‌هایی بودند که مورد توجه خدا و، ولی خدا هستند، عمری مجاهدانه به انقلاب خدمت کردند، از این رو باید الگوی تام برای نیرو‌های نظامی باشند.

او افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیرو‌های مسلح ما در اوج آمادگی معنوی و نظامی هستند و بر قله‌های افتخار قرار دارند.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: قدرت ایمان، تقوا، اقتدار، امنیت و صلابت از شاخصه‌های اصلی نیرو‌های مسلح ما است و همین شاخصه باعث شده نیرو‌های مسلح ما از سایر نیرو‌های مسلح متمایز شوند.

فاطمی نسب افزود: به برکت جمهوری اسلامی، نیرو‌های مسلح ما از نظر قدرت نظامی در بالاترین سطح قرار دارند، سپاه پاسداران و ارتش امروز حرف اول و آخر در بعد نظامی می‌زنند.

او گفت: به تازگی شاهدیم پاسداران ما با تکیه بر قدرت خدا و رهنمود‌های مقام معظم رهبری، ارتش حوزه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را به خاک مالیدند و این بزرگترین درس عبرت به استکبار بود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.