فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح‌های پاک سازی در سطح استان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان  اظهارداشت : پلیس لرستان طی دو روز گذشته با اجرای طرح‌های کنترلی و پاک سازی در مناطق آلوده و مبارزه با قاچاق با محوریت ارتقاء سطح امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرایم با به کارگیری امکانات و تجهیزات پلیسی و حضور گشت‌های محسوس و غیر محسوس خودرویی و موتوری بار دیگر عرصه را بر مخلان نظم و امنیت تنگ کرد.

او افزود: کشف ۸۵۸ طاقه پارچه، ۲ هزار و ۲۷۷ قلم انواع کالای قاچاق شامل لوازم آشپزخانه و آرایشی - بهداشتی، البسه و کفش ورزشی، نفت سفید و چای به ارزش ۱۳ میلیارد ریال با دستگیری ۲۹ متهم از دستاورد‌های پلیس در ۴۸ ساعت گذشته است.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه توقیف ۸۶ دستگاه موتورسیکلت و ۱۸۳ خودرو متخلف و حادثه ساز، جمع آوری ۶۹ معتاد متجاهر و پر خطر، دستگیری ۸۹ نفر مشمول و متهم تحت تعقیب را از دیگر اقدامات پلیس لرستان در دو روز گذشته برشمرد.

این مقام انتظامی همچنین از کشف ۱۰۲ کیلوگرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و ۱۳ رأس دام سرقتی، استعلام ۹۰۰ دستگاه خودرو مظنون و رصد ۵۶۰ مورد میادین و چهارراه‌های استان در این مدت عنوان کرد و گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در کل ساعات شبانه روز آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص موارد مشکوک و قاچاق کالا در سطح استان می‌باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.