سوشا مکانی دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نیم فصل دوم لیگ برتر هم در این تیم توپ می‌زند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سوشا مکانی چند هفته پس از آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر، به تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پیوست و با نمایش‌های خوبی که در ترکیب زردپوشان داشت، بار دیگر نامش را در فوتبال ایران بر سر زبان‌ها انداخت.

مکانی پس از گذراندن یک نیم فصل خوب با نفت مسجد سلیمان، اعلام کرد قصد دارد در نروژ به فوتبالش ادامه دهد و تنها چیزی که می‌تواند او را مجاب به ادامه کار در فوتبال ایران کند، پیشنهادی دراز مدت در ازای مبلغی مناسب است.


بیشتر بخوانید: درخواست تارتار از مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان


با این وجود پس از موافقت مسئولان باشگاه با خواسته‌های تارتار و بازگشت او به نیمکت سرمربیگری نفت مسجد سلیمان، مکانی با انتشار پستی در اینستاگرام، به طور تلویحی از ادامه کار در نفت مسجد سلیمان خبر داد، اما کمی پس از انتشار این پست، شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد یک طرفه مکانی و نفت مسجد سلیمان به گوش رسید و از لیگ نروژ به عنوان مقصد احتمالی این دروازه بان ۳۳ ساله نامبرده شد.

یکی از مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان با تکذیب خبر فسخ قرارداد مکانی اعلام کرد مکانی همچنان بازیکن نفت مسجد سلیمان است و تاکنون اقدامی برای فسخ قرارداد با این تیم انجام نداده است. مکانی تا اسفندماه در نفت مسجد سلیمان خواهد ماند و در صورتی که پیشنهاد چشمگیری از تیم‌های داخلی نداشته باشد، راهی لیگ نروژ خواهد شد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار