هفته چهارم و پنجم گروه الف و هفته چهارم گروه ب رقابت‌های لیگ کشتی آزاد نوجوانان مازندران برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رقابت‌های لیگ کشتی آزاد نوجوانان مازندران، یادواره پهلوان عبدالله موحد با عنوان گرامیداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهر‌های قائمشهر و بابل برپا شد که پس از برگزاری ۹ مسابقه، مالک اشتر بابل و آکادمی علیرضا حیدری قائمشهر، صدرنشین گروه الف لیگ کشتی آزاد نوجوانان مازندران شدند.

در مسابقات برگزار شده هفته چهارم گروه الف لیگ کشتی آزاد نوجوانان مازندران، فتح امیرکلا ۸ بر ۲ هیات کشتی نوشهر را شکست داد. آزادگان بابل ۶ بر ۴ از سد هیات کشتی آمل گذشت. یاران هادی نوروزی بابل ۷ بر ۳ تیم گیلان را از پیش رو برداشت.

در هفته پنجم مسابقات برگزار شده گروه الف نیز فتح امیرکلا ۵ پس از تساوی ۵-۵ مقابل یاران هادی نوروزی بابل با امتیاز ۲۴ بر ۲۱ پیروز از میدان خارج شد.

آزادگان بابل به برتری قاطع ۹ بر ۱ برابر هیات کشتی نوشهر دست یافت. مالک اشتر بابل هم با نتیجه ۸ بر ۲ هیات کشتی آمل را مغلوب کرد.

مسابقات گروه ب لیگ کشتی آزاد نوجوانان مازندران با برگزاری سه در قائمشهر به پایان رسید و شهرداری بهشهر ۶ بر ۴ نتیجه مسابقه را به ساناپارل ساری واگذار کرد.

آکادمی علیرضا حیدری قائمشهر در مصاف با دارالوکاله شجاعی جویبار، ۸ بر ۲ پیروز شد.  

هیات کشتی بابلسر نیز در رقابتی حساس و نزدیک پس از تساوی ۵-۵ و امتیاز برابر ۱۹، به دلیل ضربه فنی بیشتر مقابل تیم شهید عمادی سوادکوه به برتری رسید.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار