از یک انبار نگهداری مواد غذایی در شیراز ۶ هزار کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ گذشته، جمع آوری و امحا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود قنبریان کارشناس مسوول مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز گفت: بازرسان این مرکز در راستای اجرای وظایف قانونی خود، در بازدید از یک سوپرمارکت مواد غذایی، متوجه انبار و نگهداری حجم زیادی از مواد غذایی تاریخ گذشته شامل انواع نوشیدنی، مواد لبنی، مواد پروتئینی، کمپوت، کنسرو، چیپس و پفک شدند که با دستور مقام قضایی و همکاری ماموران نیروی انتظامی، این اقلام کشف شده و امحا شد.

او، با تقدیر از مقام قضایی و ماموران نیروی انتظامی و توجه ویژه بازرسان بهداشت محیط به عرضه مواد غذایی تاریخ گذشته و بدون شناسه بهداشتی، بیان کرد: برای حفظ سلامت عمومی، برخورد قانونی با متخلفان انجام می‌شود.

قنبریان از شهروندان درخواست کرد در خرید محصولات به شناسنامه بهداشت محصول و تاریخ تولید و انقضاء دقت بیشتری داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به سامانه شبانه روزی ۱۹۰ اطلاع دهند.

کارشناس مسوول مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز در مورد تاثیر این فعالیت بر سلامتی مردم تصریح کرد: این اقدام منجر به جلوگیری از توزیع حجم زیادی از ماده غذایی در سطح عرضه برای حفظ سلامت عمومی می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار