مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامهرمز گفت: از سوی کشاورزان این شهرستان تقاضا برای احداث گلخانه ارائه شد.

سید مهردار میرسالاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص بررسی احداث کلخانه در این شهرستان گفت: ۲ نفر از کشاورزان شهرستان درخواست همکاری برای احداث گلخانه را ارائه دادند.

او افزود: ۳ کارشناس اداره جهاد کشاورزی رامهرمز نیز به همراه کارشناسان شهرستان‌های باغملک، بهبهان، هفتکل، رامشیر، ایذه در کارگاه آموزشی بررسی کشت گلخانه‌ای شرکت کردند.

کیخسرو چنگلوایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه گلخانه‌ها توجه ویژه‌ای دارد اولین مورد واگذاری زمین به متقاضیان است.

او بیان داشت: توسعه کشت‌های گلخانه‌ای از طریق پردات تسهیلات نیز صورت می‌گیرد و تسهیلاتی معادل ۳۵۰ میلیارد تومان به متقضیان اختصاص داده شد که از نظر کمی محدودیتی ندارد و از نظر بهره بسیار پایین خواهد بود.

چنگلوایی با بیان اینکه میزان سود آن‌ها در مناطق کم برخوردار ۷ درصد و در مناطق برخوردار ۹ درصد خواهد بود تصریح کرد: مزایایی که ارائه می‌شود در برخی شهرستان‌ها مجتمع‌های گلخانه‌ای داریم که افراد واجد شرایط می‌توانند مراجعه کنند و ما این واحد‌ها را به آن‌ها ارائه کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.