مسئولان فدراسیون فوتبال قصد دارند با گزینه ایرانی با مطلوب‌ترین قیمت برای سرمربیگری تیم ملی کشورمان توافق کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان فدراسیون فوتبال ایران پس از برگزاری جلسه هفته پیش هیئت رئیسه این فدراسیون، انتخاب مربی ایرانی برای سرمربیگری در تیم ملی را در دستور کار قرار دادند و به همین دلیل مذاکره با گزینه‌های مد نظر به حیدر بهاروند، نایب رئیس فدراسیون تفویض شد.

البته صحبت‌های روز گذشته امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه از بین گزینه‌های ایرانی و گزینه‌های خارجی محتمل، بهترین انتخاب برای سرمربیگری تیم ملی انجام می‌شود نشان می‌دهد پرونده حضور مربی خارجی روی نیمکت تیم ملی به صورت قطعی بسته نشده است و شاید فدراسیون فوتبال پس از مذاکره با مربیان ایرانی و بررسی شرایط آن‌ها سمت مذکره با مربیان اروپایی باز برود که احتمال این موضوع زیاد نیست.

جدا از مسائل فنی مهم‌ترین دلیل مدیران فدراسیون برای انتخاب مربی ایرانی محدودیت‌های مالی است.  بر همین اساس آن‌ها درصدد هستند با رقمی معقول گزینه نهایی خود را روی نیمکت تیم ملی بنشانند.


بیشتر بخوانید: ماجرای خارج شدن نام علی دایی از فهرست گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران


نکته مهم این است که مربیان داخلی مدنظر فدراسیون در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با باشگاه‌ها قرارداد سنگینی امضاء کرده اند و حیدر بهاروند قصد دارد نظر آن‌ها را برای دریافت مبلغ کمتری جلب کند.

امیر قلعه نویی، علی دایی و یحیی گل محمدی، اصلی ترین گزینه های سرمربیگری تیم ملی هستند.

اگر فدراسیون فوتبال از لحاظ مالی با گزینه‌های وطنی توافق نکند، احتمال دارد مذاکره با مربی خارجی مد نظر حاصل شود. شنیده می شود اگر رقم درخواستی مربیان داخلی با دستیاران خارجی آنها نزدیک به  مبلغ قرارداد سرمربی غیر ایرانی باشد، احتمال دارد مسئولان فدراسیون باز هم پای میز مذاکره با خارجی ها بنشینند.

با این وجود باید منتظر ماند و دید آیا تکلیف نیمکت سرمربیگری تیم ملی تا پایان دی مشخص می‌شود یا خیر؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار