مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر حساسیت موضوع صنایع غذایی بهداشتی و دارویی خواستار اجرای دقیق الزامات زیستی در این حوزه حساس که با جان انسان‌ها در ارتباط است شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  آقایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر حساسیت موضوع صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی، خواستار اجرای دقیق الزامات زیستی در این حوزه حساس که با جان انسان‌ها در ارتباط است، شد.

 آقایی در دیدار با دبیر انجمن صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی استان، از این انجمن خواست تا همراهی و همکاری‌های لازم با قرارگاه زیستی را داشته باشد تا آسیب‌ها و تهدیدات زیستی کارخانجات و واحد‌های تولیدی شناسایی شود.

او گفت: راهکار‌های ارائه شده توسط کارشناسان باید به طرح و سناریو تبدیل شده و جهت ایجاد آمادگی و ارتقای سطح پایداری، امنیت و مصونیت به صورت رزمایش اجرایی شود.

آقایی همچنین آمادگی کامل اداره کل پدافند غیر عامل استانداری را برای برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی در حوزه زیستی و بیوتروریسم برای مسئولان فنی و پرسنل کارخانجات اعلام کرد.

جعفری دبیر انجمن صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی استان نیز رعایت الزامات پدافند غیر عامل در تمامی تولیدات و محصولات غذایی، بهداشتی و دارویی را مهم قلمداد کرد و آمادگی انجمن را برای همکاری با اداره کل پدافند غیر عامل جهت مصون سازی محصولات از هر گونه آلودگی اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.