بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان از پوشش ضعیف رسانه‌های ورزشی اصفهان از لیگ برتر گلایه کرد.

مونا دریس محمودی، بازیکن تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران و تیم ذوب آهن اصفهان در گفت  و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: از ابتدای لیگ امسال تاکنون هیچ پوشش خبری در رقابت‌ها نداشتیم و در اصفهان برخلاف شهر‌های دیگر با توجه به پیشینه قدرت‌مند تیم ذوب آهن در این رشته، حضور عکاس و خبرنگار ورزشی بسیار کمرنگ بوده و ما انتظار بیشتری از رسانه‌های اصفهان داریم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال کشورمان همچنین با گلایه از نبود حمایت‌های لازم از ورزش بانوان تصریح کرد: فدراسیون والیبال تا مدتی پیش عملکرد ضعیفی داشت، ولی در حال حاضر کمی بهتر شده است. در کل امیدوارم نگاه فدراسیون به والیبال بانوان ویژه‌تر شود و ورزش بانوان را جدی‌تر دنبال کنند.

او در خصوص نحوه فعالیت هیات والیبال استان اصفهان توضیح داد: هیات والیبال اصفهان در مواردی همچون بهبود روند استعدادیابی و توجه به رده‌های سنی مختلف تاکنون عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است. اما فکر میکنم در حق ملی پوشان کوتاهی کرده است و امیدوارم حمایت بیشتری از ما داشته باشند.

دریس محمودی با اشاره به وقفه‌ای که در بازی‌های لیگ برتر والیبال بانوان افتاد، گفت: به دلیل حضور تیم ملی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک، به مدت چند هفته در بازی‌های لیگ برتر وقفه افتاد و ما در بازی‌های بعدی با تیم کاشان و همچنین سایپای تهران دیدار‌های حساسی داریم که پس از آن قهرمان لیگ مشخص می‌شود. در حال حاضر تیم ذوب آهن در جدول رده بندی صدر نشین است.

او با ابراز رضایت از نحوه استعدادیابی در رشته والیبال در اصفهان عنوان کرد: در اصفهان استعدادیابی به صورت نسبتا خوبی انجام می‌شود. چرا که کانون‌های والیبال در سطح شهر فعالیت قابل توجهی دارند و همچنین مربیان با دانش و علم کافی به پرورش استعداد‌های برتر این رشته در اصفهان می‌پردازند. باشگاه ذوب آهن نیز چندین سال است که در این عرصه با رده‌های سنی مختلف تیم داری می‌کند و نقش موثری در گسترش والیبال اصفهان ایفا کرده است.

دریس محمودی به وضعیت کلی والیبال اصفهان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه سال‌های زیادی است که بیشتر والیبالیست‌های تیم ملی، از اصفهان هستند و مخصوصا در بانوان پتانسیل زیادی وجود دارد. البته بسیاری از این بازیکنان در تیم‌های تهرانی لیگ برتر حضور دارند.

او در انتها افزود: معمولا بازیکنان قوی‌تر در دو یا سه تیم حضور دارند و این باعث می‌شود میزان رقابت‌ها کمتر شود. اگر حامیان مالی با بودجه‌ی بیشتری پیدا می‌شدند و به تعداد تیم‌های بانوان افزوده می‌شد، شاهد افزایش سطح لیگ بودیم. البته حامیان مالی در تیم‌های بانوان اصلا دیده نمی‌شوند و از طرفی آن‌ها حق دارند اگر سرمایه اندکی برای تیم‌های بانوان می‌گذارند چرا که پوشش رسانه‌ای بسیار ضعیف است! امیدوارم رسانه‌ها بتوانند بخشی از این کمبود توجه را در عرصه بانوان جبران کنند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.