مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: منطقه کردستان در شاخص‌های دایری ناخالص سرویس ADSL و FTTH بیش از ۱۰۰ درصد برنامه‌ها را محقق نموده است.

تقدیر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از مدیر مخابرات منطقه کردستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سید مجید صدری در پیامی به شاخص‌های عملکردی منطقه کردستان اشاره داشت و افزود: نظر به اینکه منطقه کردستان در شاخص‌های دایری ناخالص سرویس ADSL و FTTH بیش از ۱۰۰ درصد برنامه‌ها را محقق نموده است، از مدیریت و همکاران آن مجموعه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

با توجه به اینکه عملکرد و اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف توسط مناطق مخابراتی به صورت فصلی به معاونت راهبرد و توسعه کسب وکار شرکت مخابرات ایران در قالب شاخص‌های عملکردی ارسال می‌شود، منطقه کردستان نیز در شاخص‌های دایری ناخالص سرویس ADSL و FTTH بیش از ۱۰۰ درصد برنامه‌ها را محقق نموده است و موفق به کسب رتبه برتر در این زمینه شده است.

بر اساس این گزارش، در راستای کسب این رتبه، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن آرزوی سلامتی وخیر و برکت الهی و دستیابی به رتبه‌های برتر در سایر شاخص‌های راهبردی و عملکردی از مدیریت وهمکاران منطقه کردستان تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.