مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰نفر از سرنشینان ۲ خودروی گرفتار در سیلاب شهرستان سرباز توسط نیرو‌های امدادی هلال احمر نجات یافتند.

۱۰نفر گرفتار در سیلاب سیستان و بلوچستان نجات یافتندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رسول راشکی  مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: همزمان با بروز دو مورد گرفتار شدن خودرو در رودخانه‌های محلی سرباز که یکی دارای ۲ سرنشین و دیگری حامل هشت سرنشین بود تیم جستجو و نجات این جمعیت همراه با تجهیزات موردنیاز به منطقه اعزام شدند و توانستند این افراد را به موقع از خطرات احتمالی نجات دهند.

او ادامه داد: همزمان با اعلام بارندگی‌های شدید در سیستان و بلوچستان ۱۲۶ تیم متشکل از ۶۱۴ نجاتگر جمعیت هلال احمر در سیستان و بلوچستان در آماده باش کامل قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: بیشترین سطح عملیات نیرو‌های امدادی این جمعیت از شب گذشته تاکنون در زاهدان، کنارک، فنوج و سرباز گزارش شد.

او  بیان کرد: این جمعیت برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی‌های اخیر برای اسکان اضطرای شهروندان نقاط درگیر سیلاب در استان ۲ کمپ در روستا‌های توت آباد و کریم آباد قصرقند پیش‌بینی کرده و همچنین در برخی از شهرستان‌ها مدارس و مساجد برای اسکان در نظر گرفته شده است.

راشکی نجات جان سه زن باردار در کنارک، میرجاوه و نیکشهر را از دیگر اقدامات امدادگران این جمعیت از شب گذشته تاکنون در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

او  تاکید کرد: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با تمام توان آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران و آسیب دیدگان حوادث و سوانح احتمالی است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار