نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به رئیس‌جمهور آمریکا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران تبریک گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه یدیعوت آحارونوت، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران پس از «منافع» آمریکا در عراق تبریک گفت.

دیروز «استیون منوچین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا، از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داد. او در نشست خبری مشترک خود با «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا، گفت که رئیس جمهور این کشور دستور اعمال تحریم علیه چند تن از مقامات ایران را صادر کرده است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، هم در بیانیه‌ای درباره تحریم‌های ضدایرانی که ساعاتی پیش از سوی وزارت خزانه‌داری این کشور اعلام شد به تکرار ادعا‌های بی‌اساس خود علیه ایران پرداخت.

در این بیانیه ادعا شده است: من با صدور یک فرمان اجرایی اجازه اعمال تحریم‌ها علیه افراد یا موسسات دخیل در بخش‌های عمران، ساخت و تولید، نساجی و معدن ایران را صادر کرده‌ام. ایران نظامیان و غیرنظامیان ما و همین‌طور شهروندان و منافع متحدان و شرکای ما را تهدید کرده است و من ایران را با محروم کردن از درآمد‌هایی که ممکن است صرف گسترش نفوذ مخرب این کشور در منطقه شوند بابت حمله به پرسنل و منافع آمریکا پاسخگو کرده‌ام.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۱۲ ۲۱ دی ۱۳۹۸
واقعاً که نادان درجه یکی......
از تحلیلگران و کارشناسان و خبره های موساد بپرس معنای کلمه :"""انتقام سخت"""یعنی چه؟و معنا و مفهوم آن چیست؟تا بحال بین سربازان ارتش سنتکام آمریکا که با لجستیک و ترابری هوائی به بیمارستانهای اسرائیل سرازیر شدن قطع نخاعی به چشمت خورده؟؟ روز ""انتقام سخت"" یعنی عزیز دردانه آمریکا مقابل چشمانش قطع نخاعی میشود نه تنها نمی تواند ترا نجات دهد بلکه وزن سنگین نحص صهیونیست خبیث را نیز باید روی کولش با مشکلات همراهش به این طرف و آنطرف بکشد آن روز چه ها که نخواهند کشید هیئت حاکمه آمریکا......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۱ دی ۱۳۹۸
ما از آمريكا نه نگرانيم و نه تصميماتش برامون اهميت دارد ما از مسئولين واداده و ترسوي خودمان نگرانيم كه همش دنبال اين هستند كه گل به خودي را بزنند.
Germany
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۱ دی ۱۳۹۸
بابا اینقدر اخبار این مترسک رو (نتانیاهو) بزرگ نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۱ دی ۱۳۹۸
ترامپ و دولتش، بزرگ ترین جنایت های ضد بشری را علیه مردم مظلوم ایران داشته اند... تحریم ظالمانه اقتصادی علیه مردم ایران تحریم های ضد اخلاقی، ضد قانونی و نامشروع بوده و با ترور یک قهرمان ملی ایران در فرودگاه بغداد کشور عراق در حالتی که این سردار بزرگ بدون لباس و سلاح نظامی بوده و به عنوان مهمان رسمی و با سفر با یک هواپیمای مسافر بری به عنوان مسافر عادی و به دعوت رسمی نخست وزیر عراقی بوده بزرگترین جنایت و ترور دولتی توسط دولت آمریکا بوده است.
تحریم های آمریکا به لطف خدا علاوه بر این که هیچ نتیجه ای مثبتی برای دولت آمریکا نداشته و برای مردم بزرگ ایران بیشتر به شوخی های بسیار بی مزه و تلخ از نوع آمریکایی تبدیل شده اند؛ این تحریم های ظالمانه : 1- باعث اتحاد مردم ایران در مقابل سیاست های استکباری و استعماری آمریکا شده است. 2- همه مردم ایران به شناخت کافی از ماهیت و ذات کثیف و جنایتکار کشور و دولت آمریکا پی برده اند و آمریکا را دشمن اصلی خود می دانند. 3- تحریم های آمریکا به ویژه تحریم های آمریکا دچار بی مزه گی خاصی شده و مردم ایران دیگر کوچک ترین توجهی به آن نمی کنند.
ترامپ! نشان داده که برای او فقط شهوت، ثروت و رسیدن دوباره به قدرت آمریکا اهمیت دارد، برای رسیدن به این اهداف حاضر به انجام هر جنایتی علیه بشریت از جمله ریختن خون مظلومان برای اثبات خوش خدمتی به صهیونیست های یهودی است و ذره ای نباید به برنامه ها و گفته ها و عملکرد ترامپ اعتماد کرد؛ ترامپ یک حیوان وحشی دروغگو، بزدل و حیله گر است .
دولت آمریکا پست ترین و جنایت کارترین حکومت در تاریخ است که با ناجوانمرد ترین و سخیف ترین روش ها برای بریدن نان و دارو از دهان کودکان و بیماران ایران روی آورده است.
راه مبارزه با دولت جنایت کار امریکا، راهی است که سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به همه ما مردم ایران یاد داده است، این راه همان راه تلاش و مجاهدات خالصانه بی منت در نهایت تدبیر و شجاعت و قاطعیت است و همه ما باید در جایگاه خود به یک سردار بزرگ سلیمانی تبدیل شویم در مقابل ترامپ و دولت نامردش به الله پناه برده و توکل می کنیم و با تمام توان در مقابل دولت جنایت کار امریکا ایستادگی کنیم .
مهرداد رادمهر --- فرزند کوچک ایران زمین
آخرین اخبار