تلاش لوکاکو برای انتقال یانگ به اینترمیلان

مهاجم پیشین منچستریونایتد در تماسی تلفنی از هم تیمی سابقش خواست با جدایی از منچستریونایتد به اینترمیلان بپیوندد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت در گزارشی اعلام کرد روملو لوکاکو  مهاجم بلژیکی اینترمیلان در تماس تلفنی با اشلی یانگ، از شرایط زندگی در ایتالیا و کار کردن زیر نظر آنتونیو کونته برای او گفته و از یانگ خواسته به سن سیرو نقل مکان کند.


بیشتر بخوانید: پدیده منچستریونایتد با قراردادی قرضی راهی بولتون شد


اشلی یانگ در تابستان هم با پیشنهاد اینترمیلان مواجه شده بود و قصد داشت پس از هشت فصل و نیم حضور در اولدترافورد، در سری آ به فوتبالش ادامه دهد. لوکاکو بازیکن پیشین منچستریونایتد که در نقل و انتقالات تابستانی تصمیم گرفت به اینترمیلان بپیوندد، تاکنون یک فصل عالی در ترکیب نراتزوری داشته و موفق شده در ۲۳ بازی ۱۶ بار گلزنی کند.


بیشتر بخوانید: ماتیچ به دنبال راه خروج از اولدترافورد در ژانویه


یانگ ۳۴ ساله در سال ۲۰۱۱ و با نظر الکس فرگوسن سرمربی وقت شیاطین سرخ، با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست. این بازیکن در مدت حضورش در اولدترافورد به قهرمانی در جام حذفی، جام اتحادیه، لیگ برتر و لیگ اروپا دست یافته است. با این وجود هافبک دفاعی باتجربه شیاطین سرخ دیگر تمایلی به ادامه کار در اولدترافورد ندارد. یانگ قصد داشت در ژانویه به اینترمیلان بپیوندد، اما مانع شدن مسئولان باشگاه انگلیسی از انجام این انتقال، او  را عصبانی کرده است.

در حال حاضر بسیاری از مدافعان و هافبک‌های دفاعی منچستریونایتد با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می‌کنند و به همین دلیل کادرفنی و مسئولان باشگاه راضی نیستد در شرایط فعلی کاپیتان تیمشان راهی ایتالیا شود. سولسشیر سرمربی منچستریونایتد پیش از بازی این هفته تیمش برابر نوریچ اعلام کرد در حال حاضر بسیاری از بازیکنان منچستریونایتد دچار آسیب دیدگی هستند و به همین دلیل این تیم به بازیکنان آماده‌ای که در اختیار دارد نیاز دارد. سولسشیر همچنین به تمجید از شخصیت یانگ پرداخت و او را کاپیتان تیمش معرفی و اعلام کرد جدایی او در نقل و انتقالات زمستانی منتفی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار