آموزش منطقه‌ای تربیت مربی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور ۷ استان دیروز در ساری آغاز بکار کرد.

به گزارشخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،آموزش منطقه‌ای تربیت مربی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور استان‌های تهران، البرز، گیلان، اردبیل، سمنان، گلستان و مازندران به میزبانی استانداری مازندران از دیروز پنجشنبه ۱۹ دی ماه در مجتمع بهزیستی فرح آباد ساری آغاز بکار کرد.

این دوره آموزشی که اعضاء ستاد انتخابات استان مازندران، موسوی مدیرکل انتخابات و دبیر ستاد انتخابات کشور، کیانرسی معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و جهانیان مدیرکل امنیتی وزارت کشور در آن حضور دارند، تا امروز جمعه ۲۰ دی ماه نیز ادامه دارد.

حسن نژاد رئیس ستاد انتخابات استان مازندران در مراسم آغاز به کار دوره آموزش منطقه‌ای تربیت مربی انتخابات مجلس در ساری گفت: برای جمع‌آوری آراء واجدان شرایط شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان سه هزار و ۱۱۲ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است.

او با اعلام این که احتمال تغییرات جزیی در آمار وجود دارد، افزود: که این دوره ۶۴ شعبه بیشتر از دوره گذشته پیش بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر این که همه جهت گیری‌ها باید در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات دوم اسفند ماه باشد، گفت: ۴۱۷ نفر در مازندران برای نامزدی نمایندگی مجلس یازدهم اعلام داوطلبی کردند که ۳۰ درصد بیشتر از مجلس دهم است.

حسن نژاد آموزش در حوزه اخذ رای و عوامل اجرایی را یک ضرورت خواند و افزود: نقش شعب اخذ رای در جریان انتخابات بسیار اساسی است و باید اهتمام مجدانه در این راستا صورت گیرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود و مازندران ۱۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.