حجت‌الاسلام انصاری گفت: باید زمینه خروج آمریکا از منطقه به صورت همیشگی به عنوان انتقام اصلی فراهم شود.

باید زمینه خروج آمریکا از منطقه به عنوان انتقام اصلی فراهم شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حجت‌الاسلام مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفنسجانی گفت: هدف‌گیری مواضع آمریکا در عراق از سوی سپاه پاسداران یک سیلی به ترامپ و آمریکا بود و باید زمینه خروج آمریکا از منطقه به صورت همیشگی به عنوان انتقام اصلی فراهم شود.

او تصریح کرد: آمریکایی‌ها بعد از پشت سر گذاشتن جنگ سرد، دغدغه اصلی خود را در ساقط کردن انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از دلار‌های عربستان سعودی می‌دانستند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی  گفت: شکوه تشییع و حضور مردمی در شهر‌هایی مانند تهران و مشهد و قم و اهواز و کرمان بیانگر مسائل زیادی بود و مردم یکصدا فریاد انتقام را سر دادند و از سوی دیگر مسئله وحدت را گوشزد کرد و اینکه می‌توان با تکیه بر توان داخلی بسیاری از مسائل را حل کرد.

حجت‌الاسلام انصاری با بیان اینکه در سال‌های پس از کودتا نیز شاه و ساواک را آمریکا بود که بر کشور مسلط کرد، افزود: منافقین امروز در جایگاه مشاوران اصلی ترامپ قرار دارند و البته همان بلایی را که بر سر بنی‌صدر و صدام آوردند بر سر ترامپ نیز خواهند آورد.

او با اشاره به این نکته که مردم گوهر اخلاص را در سیمای حاج قاسم کشف کردند، تصریح کرد: رفتار و سیره سپهبد سلیمانی را باید به عنوان یک مکتب تربیتی در کتب درسی آموزش داد.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار