مدیر کل هواشناسی فارس، میزان بارش باران در شهرستان های فارس را اعلام کرد.

مسعود دهملایی مدیر کل هواشناسی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به میزان بارش باران در شهرستان‌های فارس از دیروز پنج شنبه نوزدهم تا ظهر امروز جمعه ۲۰  دی ماه، اظهار کرد: اردکان ۳۶ و ۸ دهم، قیروکارزین ۲۹ و ۹ دهم و جهرم ۲۸ میلی متر بیشترین میزان بارندگی در سامانه اخیر تاکنون هستند.

او ادامه داد: در کازرون ۲۶ و ۹ دهم، شهرک گلستان ۲۳ و ۶ دهم، درودزن ۲۴ و ۸ دهم، فیروزآباد ۲۰ و ۴ دهم،  تخت جمشید ۱۵ و ۹ دهم، نورآباد ممسنی ۱۵ و ۵ دهم، زرقان ۱۴ و ۹ دهم، فسا ۱۳ و ۷ دهم و شیراز ۱۱ و ۷ دهم باران به ثبت رسیده است.

مدیر کل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: در استهبان ۱۰ و ۳ دهم، داراب ۹ و ۶ دهم، ارسنجان و خفر ۹ و  یک دهم، زرین دشت ۷ و ۶ دهم، صفاشهر ۶ و ۶ دهم، فراشبند ۶،  لامرد ۵ و ۳ دهم، سروستان ۴ و ۲ دهم، فورگ ۴ و یک دهم، نی ریز ۳ و یک دهم، بوانات ۲ و ۲ دهم،  لار یک و ۹ دهم، خنج ۶ و ۵ دهم، اقلید یک و ایزدخواست یک دهم باران باریده است.

دهملایی افزود: در سال زراعی امسال فیروزآباد با ۴۱۸ و ۷ دهم، قیروکارزین با ۳۸۰ و ۳ دهم و لامرد با ۳۶۹ و ۲ دهم میلی متر، بیشترین میزان بارش را داشته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار