فرماندار بروجرد گفت: در بین شهر‌های استان، بروجرد در زمینه جمع‌آوری و دفن زباله‌های عفونی بیمارستانی رتبه اول را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد اظهار داشت: در این کارگروه به بررسی مشکلات موجود در سطح جامعه پرداخته می‌شود و باید به گونه‌ای تصمیم گیری کنیم که مشکلات فعلی به معضل تبدیل نشود.

او عنوان کرد: طبق ابلاغیه استانداری در حال حاضر کارگروه سلامت زنان و خانواده و کارگروه سلامت نیز در این کارگروه ادغام شده و فرمانداری بروجرد به عنوان دبیر کارگروه موظف به برگزاری منظم جلسات است.

رحیمی با اشاره به این‌که در حال حاضر طی شش ماهه گذشته مسأله عدم جمع‌آوری زباله‌های شهری از سوی شهرداری بروجرد و نارضایتی مردم از این موضوع مشکلی زیست محیطی محسوب می‌شود که گریبان شهر را گرفته بود، تأکید کرد: شهرداری بروجرد یک هزار و ۲۰۰ نیرو دارد که نیمی از این تعداد مازاد بوده و باید تعدیل شوند.

فرماندار بروجرد با اشاره به وضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی این شهرستان، تصریح کرد: مدیران باید توجه داشته باشند مسأله‌ای که با جان و بهداشت مردم سرو کار دارد به دقت لحاظ شود و عملیات اجرایی تصفیه‌خانه کشتارگاه بروجرد در اولویت کاری شهرداری قرار گیرد.

او تأکید کرد: در زمینه جمع‌آوری و دفن زباله‌های عفونی بیمارستانی بروجرد در بین شهر‌های استان رتبه اول را دارد و در این راستا مشکلی نداریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.