رئیس جمهور آمریکا مدعی شد علی رغم آمادگی برای پاسخ به انتقام موشکی ایران، اقدامی نکرده است.

ترامپ: آماده پاسخ به حمله موشکی ایران بودم!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مدعی شد علی رغم آمادگی برای پاسخ به انتقام موشکی ایران، اقدامی نکرده است.

ترامپ گفت: با توجه به حوادث مربوط به حمله به سفارت آمریکا در بنغازی در لیبی، تصمیم گرفتم دستور حمله علیه ژنرال سلیمانی را صادر کنم.

وی افزود: ایران پایگاه ما در عراق را با موشک هدف قرار داد. در این حمله هیچ نظامی کشته یا زخمی نشد. من آماده بودم که به اقدام ایران پاسخ دهم، اما کاری نکردم.

ترامپ در ادامه گزافه گویی‌های خود گفت: اوباما در طول ۸ سال ریاست جمهوری خود ایرانی‌ها را جسور کرد. او با توافق هسته‌ای احمقانه با ایران، برای تهران منابع مالی لازم به منظور گسترش رفتار‌های خصمانه آن‌ها را تامین کرد.

وی مدعی شد: اقدامات اوباما جهان را به سمت جنگ سوق داد، در حالی که دولت من جهان را به سمت صلح می‌برد!

گفتنی است آمریکا بامداد روز جمعه با حمله هوایی به فرودگاه بغداد سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کرد به دستور مستقیم او عملیات انجام شد.

به دنبال ترور سردار سلیمانی به دست آمریکا، بامداد روز چهارشنبه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد با استفاده از موشک‌های بالستیک، پایگاه «عین الاسد» در عراق که نیروهای ارتش ترورریستی آمریکا در آن مستقر هستند را مورد هدف قرار داد. این پایگاه بزرگترین، مجهزترین و مهمترین پایگاه آمریکا در عراق به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۰ دی ۱۳۹۸
ترامپ دلم برات خیلی میسوزه مگ ادم چقدر زندس که بخواد اینقدر کثیف زندگی کنه تو قطعا مورد لعنت خود خدایی تو هیچ نصوری از اون دنیات نداری
Iran (Islamic Republic of)
سید علی
۱۸:۳۴ ۲۰ دی ۱۳۹۸
اینو فعلا داشته باش
Germany
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۰ دی ۱۳۹۸
ای کاش پاسخ میدادی تا اونوقت میدیدی چه بلایی سرت میومد. کاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۰ دی ۱۳۹۸
چون دیدی حماقت قبلیت هنوز جبران نشده و در منجلاب گیر کردی.
Iran (Islamic Republic of)
Hxhas
۱۲:۰۸ ۲۰ دی ۱۳۹۸
سنگ بزرگ علامت نشدن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۰ دی ۱۳۹۸
بعضی می گفتند امروز دوره موشک نیست؛موشک عزیزان مارا گرفت.موشک انتقام گرفت.موشک ترامپ احمق را سر جایش نشاند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۰ دی ۱۳۹۸
اقتدارت رادرسخنان لرزان ومنفعلانه هشت دقیقه است دیدیم توامسال یانهایتا چهار سال دیگر مثل یک دستمال کثیف به زباله دان تاریخ انداخته میشوی اماسلیمانی تاابد زنده است
Germany
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۰ دی ۱۳۹۸
اولین باره ترامپ احمق کاری رو که میخواسته انجام نداده چون ترسیده
آخرین اخبار