مدیرعامل موقت باشگاه پارس‌جنوبی درباره شرایط نقل و انتقالاتی این تیم توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم پس از آغاز تمریناتش زیر نظر هومن افاضلی برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر خود را آماده می‌کند. یکی از مشکلات این  روز‌های پارسی‌ها بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم است. با وجود اینکه افاضلی لیست بازیکنان مد نظر خود را به دست مدیران باشگاه رسانده، اما بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی مانع از عقد قرارداد رسمی بین بازیکنان جدید و باشگاه شده است.

طی روز‌های گذشته امین منوچهری، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران و فصل گذشته سپیدرود رشت که البته نیم‌فصل دوم را بدون تیم سپری کرده بود، با مسئولان پارس‌جنوبی به توافق رسید و صحبت‌هایی نیز مبنی بر توافق آدام همتی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران با این تیم شنیده می‌شد. بازیکنی که گفته می‌شود در لیست مازاد گابریل کالدون، سرمربی سرخپوشان قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: شرط پیوستن مهاجم سابق استقلال به پارس‌جنوبی


مرادی، مدیرعامل باشگاه پارس‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما  درباره شرایط نقل و انتقالاتی این تیم اظهار داشت: حرفی از بمب نمی‌زنیم، اما اگر بتوانیم پنجره نقل و انتقالاتی پارس‌جنوبی را باز کنیم، تیم را تقویت خواهیم کرد. انتظار داریم تا هرچه زود‌تر این اتفاق رخ بدهد و بتوانیم با بازیکنان مدنظرمان قرارداد امضاء کنیم.

مرادی درمورد مذاکره با آدام همتی نیز بیان کرد: هنوز توافقی با آدام همتی نداشتیم.

با اعلام فریبرز محمودزاده، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ، زمان نقل و انتقالات زمستانی نوزدهمین دوره لیگ برتر به هیچ وجه تمدید نمی‌شود و پارس‌جنوبی نیز مثل سایر تیم‌ها تا روز دوشنبه هفته آینده فرصت دارد تا علاوه بر پرداخت بدهی‌های خود و بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی، با بازیکنان جدید هم قرارداد امضاء کند. 

انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار