روسای سه قوه در پیام‌های جداگانه با خانواده‌های داغ دیده تصادف تهران - گنبدکاووس ابراز همدردی کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور با تسلیت حادثه ناگوار واژگونی اتوبوس تاکید کرد: متاسفانه تکرار چنین حوادث اندوه بار جاده‌ای نشان می‌دهد با وجود همه اقدامات انجام شده، باید نظارت‌ها و برنامه ریزی‌های بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

 

متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با کمال تأثر و تأسف، در حالی که هنوز ملت بزرگ ایران در سوگ از دست دادن عده‌ای از هموطنان خود در حوادث اخیر، عزادار هستند، وقوع حادثه ناگوار واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر تهران- گنبد که منجر به جان باختن و مجروح شدن جمعی دیگر از هموطنان شد، موجب غم و اندوه مضاعف گردید.


متأسفانه تکرار چنین حوادث اندوهبار جاده‌ای، نشان می‌دهد به رغم همه اقدامات انجام شده، باید نظارت‌ها و برنامه‌ریزی‌های بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

 

اکنون لازم است، همه دستگاه‌های مسئول، به‌ویژه وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور ضمن بررسی علل وقوع این حادثه، نسبت به نحوه‌ی جبران خسارت‌های جانی و مالی وارده، اقدامات لازم را به عمل آورند.


اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به خانواده‌های داغدیده، صمیمانه تسلیت می‌گویم و برای درگذشتگان رحمت و مغفرت الهی و برای مجروحان شفای عاجل و سلامتی کامل مسألت دارم.

 

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی جان باختن تعدادی از گلستانی‌ها را در سانحه سقوط اتوبوس مسافربری در محور تهران ـ گنبد تسلیت گفت.

 

به گزارش خانه ملت، متن پیام علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


انالله و اناالیه راجعون‌


سانحه تلخ سقوط اتوبوس مسافربری در محور تهران ـ گنبد که باعث جان باختن و مصدومیت جمعی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تاسف و تاثر گردید.


اینجانب ضمن اظهار همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های جان باختگان و آرزوی شفای عاجل مصدومان، از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و مغفرت مسئلت می‌نمایم.

 

رئیس قوه قضاییه هم با تسلیت وقوع این حادثه غمبار بر تسریع در اقدامات قضایی این پرونده تاکید کرد.

 

بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه؛ در دستور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به رئیس کل دادگستری مازندران، از وی خواسته شده ضمن اعلام تسلیت به بازماندگان و عیادت و پی گیری درمان مصدومان این حادثه، هرچه سریعتر علل و عوامل بروز سانحه واژگونی اتوبوس مسافربری تهران-گنبد شناسایی شود و در اقدامات قضایی مربوط به آن تسریع صورت گیرد.


این گزارش حاکی است در ابلاغ مذکور از رئیس کل دادگستری مازندران خواسته شده؛ آخرین نتایج پیگیری‌ها در این مورد در اسرع وقت به اطلاع رییس قوه قضائیه رسیده شود.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.