رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشتهارد گفت: باهمکاری قصابان قرار است قیمت گوشت در این شهرستان کاهش یابد.

اصغر سیفی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشتهارد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت:در تلاشیم با همکاری  اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان اشتهارد واسطه هاحذف  شوند تا گامی در راستای بهبود قیمت برای مصرف کنندگان برداریم.

سیفی افزود: طی گفتگو و تعامل با جمعی از قصابان اشتهارد مقرر شد دام ها بی واسطه از دامداران خریداری شده و در کشتارگاهی که مدتی نیز غیرفعال بود ذبح شده و با قیمتی مناسب تر نسبت به دیگر شهرها در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

او گفت: حذف واسطه ها موجب شد که در طی 2 ماه گذشته گوشت گوساله مخلوط که حدودا با قیمت 85هزار تومان عرضه میشد در شهرستان اشتهارد به قیمت  63تا 68 هزار تومان به فروش برسد که مردم هم از این موضوع استقبال بسیاری کرده و موجب شد یکی از قصابان اشتهاردی در برنامه صداوسیمای البرز نیز حاضر شده و کاملا این طرح را شرح دهد که با حذف واسطه و رعایت کمی انصاف میتوانیم حال شهر و شهرستانمان را خوب کنیم.

رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشتهارد گفت: افزون بر اتحادیه قصابان و کاهش قیمت ها در این بخش، برخی نابسامانی هایی در سایر صنوف همچون نانوایان و...نیز وجود داشت که با نظارتی مستمر و دقیق بخش اعظمی از آن حل شده و کلیه واحدهای صنفی ملزم به قیمت گذاری بر روی کالاهای خود شده اند.

سیفی افزود: با همکاری مشترک اداره صمت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف بیش از پرداختن به جریمه واحدهای متخلف سعی شده با تشویق فروشگاه های نمونه و قانون مدار و اهدای لوح تقدیر به آنها سایر صنوف را نیز به این مهم ترغیب نماییم که اتفاقا بااجرای این طرح میزان قابل توجهی از تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و... کاسته شده است و جو آرامی برای خریدهای مردم در شهرستان حاکم است.

انتهای پیام / ق . م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار