رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیکا گفت: با توجه به بارش ۲۰ سانتیمتر برف در محور اندیکا-شهرکرد، تردد با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

کوروش دهنو رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بارش برف در اندیکا از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه ۱۷ دی ماه آغاز شد و با شــدت و ضعف تا ساعت ۶ بامداد پنجشنبه ۱٨ دی ماه نیز ادامه داشت.

او حداکثر نشست بـــرف در محور اندیکا-شهرکرد را ۲۰ سانتیمتر اعلام کرد و افزود: پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اندیکا با اقدام به موقع نسبت به پاکسازی اقدام نموده اند.

دهنو اظهار داشت: در حال حاضر کلیه محور‌ها باز و تردد با سهولت امکانپذیر است و در مدت مذکور ۳۵ مورد رها سازی خودرو‌های گرفتار در برف نیز انجام شد.

این مقام مسئول از الزامات تردد در محور اندیکا-شهرکرد را تجهیز خودرو‌ها با زنجیر چرخ و اطمینان از سیستم گرمایشی خودرو عنوان و تصریح کرد: ۴ تیم عملیاتی شامل؛ ۶ نفر پرسنل در محور مذکور در حال خدمت رسانی هستند.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیکا، به منظور جلوگیری از بروز مشکل و سهولت در تردد خودرو‌ها در این محور، شن پاشی و نمک پاشی به میزان ۴ تن انجام شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.