اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار فردا در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.

حوزه هنری میزبان اختتامیه جشنواره فیلم عمار/ برگزاری ویژه برنامه شهادت سردار سلیمانیبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، جزئیات اختتامیه دهمین دوره این جشنواره مردمی را اعلام کرد.

در این مراسم برگزیدگان بخش‌های مستند «پایش و پالایش اجتماعی»، «حافظه ملی»، «رویای ایرانی و همت مومنانه»، «مقاومت جهانی»، «تاریخ فرهنگی، اجتماعی و دفاع مقدس»، «ملت قهرمان»، «جنگ نرم»، و «داستانی» معرفی و تقدیر می‌شوند.

همچنین قرار است در آیین اختتامیه جشنواره، ویژه برنامه‌ای به مناسبت شهادت ناجوانمردانه شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شود.

علاوه بر این در آیین اختتامیه دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار از محمدرضا سرشار به پاس سال‌ها فعالیت در عرصه‌های فرهنگی، تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

چهره‌های مردمی انقلابی و فعالان فرهنگی و هنری جبهه فرهنگی انقلاب در کنار خانواده‌های شهدای هسته ای، مدافعان حرم و دفاع مقدس نیز در همچون سال‌های گذشته در مراسم اختتامیه حضور دارند.

اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار جمعه ۲۰ دی ماه ساعت ۱۸ در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان سمیه و خیابان حافظ، برگزار خواهد شد و حضور برای عموم مردم در این مراسم آزاد است.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار