مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ۲۱ روستای شهرستان اردبیل تحت پوشش خدمات رایگان دامپزشکی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی پیرجاهد، مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در جلسه هماهنگی برنامه‌های خدمات رسانی بسیج سازندگی استان، گفت: در راستای خدمات رسانی به روستاییان،  ۲۱ روستای شهرستان اردبیل به همت اکیپ دامپزشکی بسیج سازندگی استان از خدمات رایگان دامپزشکی بهره‌مند شدند.

او با اشاره به خدمات ارائه شده، بیان کرد: سونوگرافی دام‌ها با دستگاه سونوگرافی پیشرفته جهت تشخیص آبستنی یا مشکلات تولید مثلی، ویزیت دام‌های بیمار، نسخه پیچی، درمان دارویی رایگان و ارائه خدمات مشاوره‌ای در جهت افزایش سود دهی و کاهش هزینه‌های روستایی از جمله خدمات ارائه شده است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: خدمات رسانی به مردم در مناطق محروم و روستایی استان در دستور کار سازمان قرار گرفته است و این مهم با محوریت گروه‌های جهادی در استان در حال انجام است.

پیرجاهد با اشاره به اجرای طرح شهید رهنمون در سطح استان، تصریح کرد: ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم در مناطق محروم استان در قالب طرح شهید رهنمون همچنان ادامه دارد که با همکاری بسیج جامعه پزشکی و گروه‌های جهادی خدمات خوبی به مردم ارائه شده است.‌

او با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی در عرصه توانمندسازی و توسعه آموزش از آمادگی لازم برخوردار است، گفت: توانمندسازی و توسعه آموزش‌های لازم در راستای اشتغال‌زایی و رونق تولید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مردم استان به این موضوع مهم توجه کنند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.