اولین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های استان اردبیل با هدف تسریع در روند اخذ شناسه ملی برای سازمان‌های مردم نهاد در استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اولین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های استان اردبیل با حضور ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، شفیعی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به همراه برادران سرپرست و معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، اعیادی مدیرکل ثبت اسناد و املاک بهمراه رییس اداره‌ی ثبت شرکت‌های شهرستان و مدیرکل محیط زیست استان و دیگر اعضاء در محل معاونت استانداری برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی کلی آیین نامه قدیم و جدید تشکل‌های مردم نهاد مصوب هیات وزیران و دستورالعمل اجرایی ابلاغی توسط وزیر کشور، مراحل مرتبط با ثبت شرکت ها، تعیین اولویت‌های استانی، تدوین برنامه زمانی جلسات شورا، تحویل احکام اعضاء شد.

در ادامه نیز در خصوص تسریع در روند اخذ شناسه ملی برای ۷ پرونده سمن‌های اداره کل ورزش و جوانان که جهت طرح در شورای توسعه و نظارت ارائه شده اند تصمیم گیری و یک پرونده مجوز ارائه به اداره کل ثبت شرکت‌ها را دریافت نمود.

همچنین با توجه به حذف استعلام نیروی انتظامی اعضاء سمن‌ها در اخذ شناسه در آیین نامه جدید و مغایرت آن با قوانین ثبت شرکت ها، مدیرکل اداره ثبت شرکت‌های استان پیگیر مکاتبات و دستورالعمل‌های لازم در جهت رفع این مشکل می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.