مربی تیم ملی آب‌های آرام بانوان خبر از برگزاری اردوی این تیم در بندر امام حسن (ع) بوشهر داد.

اردوی تیم ملی آب‌های آرام به میزبانی بوشهر برگزار می‌شودمهسا مجللی مربی تیم ملی آب‌های آرام در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: اردو‌های تیم ملی آب‌های آرام از اواخر شهریور ماه آغاز شده است. در حال حاضر چهارمین اردو را در ورزشگاه آزادی شروع کرده ایم.

او افزود: مسابقات کسب سهمیه المپیک فروردین ماه در تایلند برگزار می‌شود. همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

مجللی درباره تعداد ملی پوشان برای حضور در مسابقات بین المللی گفت: لیست نفرات نهایی برای شرکت در مسابقه کسب سهمیه المپیک باید در فدراسیون تصویب شود. آخر دی ماه یک تست انتخابی برگزار می‌کنیم و تعداد افراد برگزیده را جهت شرکت در مسابقات انتخاب می‌کنیم.

او با اشاره به برگزاری اردو‌ها گفت: تاکنون اردوی برون مرزی نداشتیم. با توجه به شرایط آب و هوایی تهران نیاز به جایی داریم که دمای هوا بهتر باشد. منطقه بندر امام حسن (ع) استان بوشهر میزبان اردوی بهمن و اسفند ماه ما است.

مربی تیم ملی آب‌های آرام افزود: مسئولان ورزش تلاش می‌کنند تا قایقرانان تیم ملی بتوانند با بهترین شرایط تمرین و بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند. در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد. در بحث ماساژور، فیزیو تراپ، مشاور تغذیه و مکمل نیاز به حمایت داریم. فدراسیون قایقرانی در حال تلاش است تا شرایط را بهتر کند. از کمیته بین المللی المپیک و وزارت ورزش انتظار حمایت داریم تا شرایط بهتر شود. ۲ ماه تا مسابقه کسب سهمیه المپیک فرصت باقی مانده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار