مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران مطرح کرد؛

آماده‌باش ۱۴ هزار نیروی شهرداری تهران برای برف‌روبی معابر

عطایی تمهیدات شهرداری تهران برای برف‌روبی معابر پایتخت را تشریح کرد.

اصغر عطایی مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح اقدامات شهرداری تهران برای خدمات رسانی به شهروندان همزمان با بارش برف و باران در برخی از مناطق پایتخت گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی، بارش‌ ‌ها از امروز آغاز شده و در ارتفاعات به شکل برف و کولاک است، به همین دلیل تمام ماشین‌آلات و ۱۴ هزار نیروی شهرداری از شب گذشته در حالت آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه در مسیرهای پر تردد و برف‌گیر نمک پاشی شده است، افزود: با توجه به شروع بارش‌ها از صبح امروز، ما در هیچ معبری در مناطق درگیر برف انسداد معابر نداشتیم.

عطایی با تأکید بر اینکه تا عصر امروز بارش برف ادامه دارد، گفت: ما برای جلوگیری از یخ زدگی معابر در عصر امروز، کار محلول پاشی و نمک پاشی معابر را انجام می‌دهیم و تمام ماشین‌آلات ما به کار گرفته شده است.

او با بیان اینکه پایگاه‌های شن و نمک مناطق ۲۲ گانه ما با ظرفیت خوبی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند، افزود: هیچ گونه کمبودی در این پایگاه‌ها وجود ندارد.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که حجم بارش‌های صبح امروز در کدام مناطق بیشتر بود؟ گفت: مناطق یک تا ۶ و منطقه ۲۱ بیشترین بارش‌ها را داشتند.

عطایی تأکید کرد: ماشین‌آلات لجستیک ما جهت برف‌روبی در بزرگراه‌ها قرار دارند تا به محض افزایش شدت بارش‌ها کار برف‌روبی را از همان نقطه انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار