مراسم گرامیداشت سردار دل‌ها شهیدحاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور ائمه جمعه، روسای ادارات، فرماندهان نظامی، انتظامی و جامعه فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، به مناسبت شهادت سردار دلها مراسم بزرگداشتی به همت تیپ ۳۸زرهی در محل مسجد امیرالمومنین (س) با حضور مسئولان اجرایی، فرمانده هان و پرسنل تیپ برگزار شد. در این محفل  امام جمعه تربت جام حجت الاسلام معتمدی فر در ارتباط با خدمات ارزنده شهیدحاج قاسم سلیمانی و همرزمانش مطالبی ایراد کرد ونیز به همین مناسبت از سوی جهاد کشاورزی مجلس عزاداری در محل نماز خانه جهاد با شرکت قشر‌های مختلف مردم شیعه و اهل سنت برگزار گردید.
 
برگزاری مجالس گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در تربت جام

  انتقام سخت

در محفل دیگر در سطح مدارس مداحی، نوحه سرایی و گلباران تصاویرشهدای مقاومت، علیرضا اسلامی نژاد مدیر آموزش و پرورش تربت جام با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش به نمایندگی از جامعه فرهنگیان ودانش آموزان گفت: خداقوت و دست مریزاد برپاسداران غیور ایران زمین که انتقام سخت را نیرو‌های تروریستی آمریکا آغاز کردند و پاسخ دندان شکنی به کسانی دادند که عظمت ایران اسلامی، رهبری نظام و مردم انقلابی را دسته کم گرفته بودند.
 
برگزاری مجالس گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در تربت جام

او ادامه داد: به احترام خون شهدای عزیز مدافعان حرم و مقاومت، سالن ورزشی نصرآباد و دبستان فرهنگیان پسرانه درشهر تربت جام را به نام سرداردل‌ها شهیدحاج قاسم سلیمانی نام گذاری می‌شود.
 

به همین مناسبت دانش آموزان دبستان شادلین  به یاد سردار دل‌ها شهیدجبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بابرگزاری مراسم عزاداری و قرائت آیات الهی و نقاشی "انتقام سخت" یادشهیدان مقاومت راگرامی داشتند وبا سردادن شعار مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل ازسپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستند انتقام سختی از تروریست‌های آمریکایی بگیرند.
 
انتهای پیام//ز.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.