مدیر کل کمیته امداد استان همدان گفت:بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان امسال قرار است ۳۰ هزار حامی جدید برای ایتام جذب شود.

افزایش دو برابری حامیان ایتام در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پیمان ترکمانه، مدیر کل کمیته امداد استان همدان در خصوص اجرای پویش طرح حامیان ایتام گفت: این طرح با همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌های استان در جهت کمک مادی و معنوی به ایتام انجام شود.

او افزود: اولویت نخست در پویش مردمی جذب حامی برای ایتام، آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی همدان است که به این طرح می‌پیوندند.

مدیر کل کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه استان همدان در حال حاضر ۲۸ هزار حامی برای ایتام زیرپوشش کمیته امداد دارد، ادامه داد: تا پایان امسال با تعامل و همکاری دستگاه‌ها ۳۰ هزار حامی جدید را برای ایتام جذب کنیم.

ترکمانه در خصوص هدف اجرای این طرح گفت: این اقدام به منظور توسعه فرهنگ کمک و توجه بیشتر خیرین و حامیان از ایتام است.

او افزود: کارکنان و فرهنگیان در این طرح با کمک‌های معنوی و مادی خود حداقل با پرداخت ۱۰ هزار تومان در هر ماه حامی ایتام و فرزندان محسنین می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه این طرح قرار است در کل استان و در همه شهرستان‌ها انجام شود گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته با انجام این پویش حامیان استان تا دو برابر افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ب

منبع:عصر همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار