جانشین رییس پلیس راه زنجان با بیان اینکه در حال حاضرسطح جاده های استان زنجان خیس و لغزنده است گفت: استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی استان ضروریست.

بارش برف و کولاک باعث لغزندگی جاده های زنجان شده است/ استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی استان ضروریستجانشین رییس پلیس راه زنجاندر گفتگو با خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛با اشاره به وضعیت راه‌های استان زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر برخی محور‌های کوهستانی استان زنجان با بارش برف و کولاک مواجه است.

باقری با بیان اینکه در حال حاض وقوع کولاک در اغلب جاده‌های کوهستانی از جمله زنجان-طارم  ، زنجان - دندی و زنجان - تهم - چورزق استفاده از زنجیر چرخ  برای تردد در این جاده ها  را ضروری کرده است.
 
سرهنگ عظیمی ادامه داد:  در حال حاضر سطح تمامی جاده‌های استان  لغزنده است.

جانشین رییس پلیس راه زنجان از رانندگان خواست باتوجه به بارش برف و کولاک در محور‌های کوهستانی استان حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

او همچنین به رانندگان توصیه کرد:رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو مقابل، رانندگی با سرعت مطمئنه، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه قبل از حرکت و بخصوص اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی و برف‌پاک کن، از موارد بسیار مهم برای رانندگی در چنین شرایط جوی، محسوب می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.