آیت الله خاتمی گفت: داعش تا ۶۰ کیلومتری بغداد رسیده بود، اما سردار سلیمانی و جبهه مقاومت آن‌ها را برای همیشه نابود کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله سید احمد خاتمی نائب رییس مجلس خبرگان رهبری، شامگاه چهارشنبه در آیین بزرگداشت یاد و خاطره شهید سرافزار اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که در مسجد جامع شهر تنکابن برگزار شد، گفت: شهید سلیمانی همیشه خود را سرباز ولایت می‌دانست که نشان از بصیرت فاطمی او داشت و در غوغاسالاری‌ها هیچگاه از خط حق خارج نمی‌شد.

خاتمی گفت: سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی شاگرد مکتب فاطمه زهرا (س) و امام حسین (ع) بود و ایشان هیچگاه از مسیر حق خارج نشد.

او با بیان اینکه آزاده‌های عالم باید قدردان حاج قاسم سلیمانی باشند، اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی به همان جرمی که حضرت علی (ع) را کنار زدند، توسط استکبار جهانی کنار زده شد و آن جرم قاطعیت در مسیر حق بود.

امام جمعه موقت تهران بخشی از رشادت‌ها و دلاورمردی‌های سردار سلیمانی در مبارزه با داعش را تشریح کرد و بیان داشت: داعش در ابتدای ظهورش تا ۶۰ کیلومتری بغداد رسیده بود و اگر پایتخت عراق را تصرف می‌کرد به دنبال ورود به ایران بود، اما سردار سلیمانی و جبهه مقاومت با رشادت‌های خود آن‌ها را عقب راندند و برای همیشه نابود کردند.

او افزود: شهادت سردار سلیمانی خون میلیون‌ها انسان آزاده را به جوش آورده است و آن‌ها به خونخواهی این شهید بزرگوار برخاسته اند و لرزه به اندام دشمنان افتاده است.

خاتمی گفت: حضور پر شور مردم در تشییع باشکوه پیکر پاک و مطهر شهید سلیمانی و همرزمانش نشان داد که ملت ایران اسلامی همچنان پشت رهبرشان هستند و از آرمان‌های انقلاب و شهدا دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.