جعفرپور گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی پرورش‌یافته مکتب امام خمینی(ره) بود.

رئیس مرکز بسیج اساتید وزارت علوم:به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، رشید جعفرپور، رئیس مرکز بسیج اساتید وزارت علوم در مراسمی که به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در نمازخانه این وزارت علوم برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت پر افتخار سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابومهدی المهندس و همرانشان، بیان کرد: شهید سردار سلیمانی پرورش‌یافته مکتب امام خمینی(ره) بود.
 
جعفرپور با توسل به آیه "ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم" اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی در طول زندگی پربرکت خود همواره در میدان‌های رزم علیه دشمنان اسلام تا نابودی داعش، جنگیده است، طبق سنت الهی، ثمره تلاش‌ها و مجاهدت‌های دوران مبارزه این خواهد بود که رضوان الهی شامل حال ایشان و نصرت الهی شامل حال انقلاب اسلامی خواهد شد.
 
وی با تبیین قدرت نرم انقلاب اسلامی در تشکیل و تقویت هسته‌های مقاومت اسلامی در منطقه غرب آسیا، افزود: سردار سلیمانی از نیرو‌های استراتژیستی بود که هم در عرصه نظر بسیار هوشمند و هم در عرصه میدانی و عمل بسیار توانمند بود.

تشییع باشکوه شهدا در ایران و عراق نشان‌دهنده جایگاه والای آنها در منطقه و جهان اسلام است

رئیس مرکز بسیج اساتید وزارت علوم با اشاره به تشییع باشکوه پیکر‌های شهدای مقاومت توسط مردم عراق و ایران، بیان کرد: مردم عراق و ایران از تلاش‌های خالصانه فرماندهان خود قدردانی می‌کنند و تشییع باشکوه نشان‌دهنده جایگاه والای شهید سلیمانی و شهدای مقاومت اسلامی در منطقه و جهان اسلام است.
 
جعفرپور ضمن بیان اهمیت و میزان نفوذ استراتژیک انقلاب اسلامی در منطقه و جهان، تاکید کرد: علت اصلی دشمنی و خباثت آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران اسلامی، قدرت و نفوذ استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.
 
رئیس مرکز بسیج اساتید وزارت علوم با طرح پیشنهاد‌هایی برای مقابله با دشمنان تاکید کرد: دانشگاهیان به ویژه اساتید بسیجی با تمام ظرفیت خود جهت اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتقام‌گیری از خون شهدای مقاومت اسلامی به ویژه شهید سلیمانی اعلام آمادگی می‌نمایند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.