مدیرکل اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه، از نام‌گذاری یک بزرگراه به نام سردار شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» در این شهر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امیررضا همایون دولتشاهی مدیرکل اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه از نامگذاری بزرگراه کرمانشاه - بیستون به نام «شهید قاسم سلیمانی» خبر داد.

او گفت : به منظور پاسداشت مجاهدت‌های سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، بزرگراه محور کرمانشاه – بیستون (از مسیر میدان امام خمینی (ره) به سمت بیستون تا انتهای حوزه استحفاظی شهرداری کرمانشاه) به‌نام این سردار سرافراز اسلام نامگذاری و تابلوی این بزرگراه به نام «شهید سلیمانی» به‌زودی نصب و رونمایی می‌شود.

مدیرکل اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه گفت: مراسم رونمایی از این نامگذاری طی مراسمی باحضور استاندار، فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، مدیران استان، خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین شهروندان کرمانشاه انجام خواهد شد.

دولتشاهی گفت: نصب تصاویر سردار سلیمانی در معابر و میادین کرمانشاه و نصب پرچم‌های سیاه در سراسر شهر از دیگر اقدامات شهرداری این شهر برای نشان دادن قدرشناسی از ایثارگری‌های این فرمانده شجاع است.

او افزود: نامگذاری برخی اماکن به اسم و یاد سردار دل‌ها، کمترین اقدام برای قدرشناسی از خدمات ارزنده این سرباز بزرگ اسلام است که توسط مجموعه شهرداری در حال انجام است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.