پاسگاه مرزی میان تنگ مرز رسمی سومار در مراسمی با حضور مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و مرزبانان روز چهارشنبه به نام شهید سپبهد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه گیلانغرب با تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت : این شهید والامقام سال‌ها خالصانه و شجاعانه با شیاطین و اشرار مبارزه کرد.

او گفت : شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خود را پیدا کرد و راه درست را در مسیر شهادت می‌دید و و آن را انتخاب کرد.

 مجتبی ویس مریدی، فرمانده هنگ مرزی سومار گفت: تغییر نام پاسگاه انتظامی میان تنگ سومار به پاس رشادت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در راستای تجلیل از نام بزرگ مردی است که سال‌ها شجاعانه از مرز‌های این سرزمین حراست و حفاظت می‌نمود، انجام شده است.

شهردار سرپل ذهاب از نامگذاری میدان ابتدای این شهر به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبرداد.

صابر حیدری افزود: اعضای شورای اسلامی شهر سرپل‌ذهاب به پاس رشادت‌ها و دلاوری‌های سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهید گرانقدر و شهدای مقاومت میدان ورودی شهر سرپل‌ذهاب روبروی سپاه پاسدان ناحیه شهرستان را به نام شهید قاسم سلیمانی نامگذاری کرد.

او افزود: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خدمات بزرگی را برای کشور و مردم انجام داد که نامگذاری برخی اماکن به اسم و یاد وی کمترین اقدام برای قدرشناسی از خدمات ارزنده این سرباز بزرگ اسلام است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.