چهلمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی در حالی از صبح امروز آغاز شد که مردم کرمانشاه استقبال خوبی از این مسابقات داشته اند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چهلمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از صبح امروز با برگزاری مسابقات ۵ وزن اول در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شده و با برگزاری رقابت‌های نوبت صبح نفرات راه یافته به دیدار‌های نیمه‌نهایی مشخص شدند.


بیشتر بخوانید: اولتیماتوم غلامرضا محمدی به کشتی گیران غایب در جام تختی


مسابقات نیمه‌نهایی از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز شد که استقبال تماشاگران کرمانشاهی از این رقابت‌ها خوب بود و علیرغم آنکه هنوز جای خالی در سالن رقابت‌ها هست، اما تعدادی هم پشت درب مانده‌اند و با تشکیل صف‌های طولانی منتظر ورود به سالن هستند.

تماشاگرانی که پشت در مانده‌اند نسبت به عدم مدیریت صحیح برای حضور در سالن مسابقات گلایه داشتند چرا که با توجه به سردی هوا دقایقی زیادی در صف‌های طولانی در انتظار ورود به سالن مسابقات بودند. این در حالی است که مسوولان برگزاری مسابقات تماشای این رقابت‌ها را رایگان اعلام کرده بودند.

از نکات قابل توجه برگزاری رقابت های نیمه نهایی می توان به فریادهای های بلند الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در سالن امام خمینی (ره)  توسط تماشاگران اشاره کرد که مردم کشتی دوست کرمانشاهی نیز همچون سایر هموطنان عزیزمان رأس ساعت ۱۸ با تکبیرهای مکرر حمایت و پشتیبانی قاطع خود را از عملیات انتقامی فرزندانشان در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام نمودند.

همچنین قرعه کشی مسابقات پنج وزن دوم انجام شد که نتایج قرعه کشی آن به شرح زیر است:

۶۱ کیلوگرم: ۹ نفر

۷۰ کیلوگرم: ۱۱ نفر

۷۴ کیلوگرم: ۱۲ نفر

۸۶ کیلوگرم: ۱۲ نفر

۹۲ کیلوگرم: ۱۱ نفر


بیشتر بخوانید: آزادکاران راه یافته به نیمه نهایی جام تختی مشخص شدند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار