نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه پاسداران پایگاه‌های مادر آمریکایی‌ها در منطقه را مورد هدف قرار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد امروز چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸ در نشست معارف مدیران با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی یک رادمرد بزرگ بود، رادمردی که حقاً زمین و همه تعلقاتش برایش بسیار کوچک و ناچیز بود و حق هم همین بود که آسمانی شود، چون واقعا از عمق جان برای این لحظه و عروج لحظه شماری می‌کرد.

او همچنین با اشاره نقش بی بدیل شهید المهندس در دفاع از جبهه اسلام و مقاومت افزود: این شهید در دفاع از جبهه مقاومت در لبنان و دفاع از فلسطینیان و ایستادگی در برابر صهیونیست و بعد هم در مقابله جدی با داعش مانند همسنگرش شهید سلیمانی بود.

نکونام اضافه کرد: شهید سلیمانی و المهندس محکم و مقاوم در کنار یکدیگر ماندند و حق هم همین بود که در پایان هم در کنار هم باشند و با هم به لقاء الهی بپیوندند.

او ادامه داد: شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش نه تنها عامل پیوند عمیق بین دو ملت ایران و عراق که تمامی ملّت‌های آزادی خواه شد و توانستند یک وحدت مثال زدنی در میان قلوب مسلمانان، مظلومین و ستم دیده‌ها و زجر کشیده‌های منطقه به وجود بیاورد.

نکونام همچنین با اشاره تشییع و خاکسپاری اعجازانگیز حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: واقعا آن چه که این روز‌ها ما شاهد آن بودیم هیچ نامی جز معجزه بر روی او نمی‌توان گذاشت، یعنی هیچ قدرتی جز قدرت اعجاز پروردگار متعال نمی‌تواند این کار‌ها را بکند.

او افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند همه این عظمت و بزرگی به یک کلمه برمی گردد و آن یک کلمه «اخلاص» است.

نکونام با بیان اینکه گویا تقدیر این گونه بود که تا قبل از این که بدن شهید سلیمانی به خاک سپرده شود آغاز انتقام گیری هم رقم بخورد اضافه کرد: آمریکایی‌ها در منطقه پایگاه‌های نظامی فراوانی دارند، اما پایگاه عین الاسد در عراق پایگاه مرکز، بزرگ و پایگاه مادر و مهم‌ترین پایگاه برای آنان محسوب می‌شود که همه تجهیزات نظامی مخصوصاً تهجیزات راداری قوی را در خود دارد.

او همچنین با بیان این که آرام آرام پرده‌ها از این حرکت مقتدرانه نیرو‌های نظامی ما کنار خواهد رفت و همگان خواهند شنید که چه کار بزرگی صورت گرفته ادامه داد: آمریکایی‌ها در این پایگاه تجهیزات پیشرفته‌ای را به کار برده بودن که بتوانند به واسطه آن عملیات‌های سنگین و مهم انجام بدهند، ولی به فضل پروردگار همه این تجهیزات از کار افتاد و هیچ غلطی نتوانستند بکنند و این پایگاه به حول و قوه الهی در هم کوبیده شد و خسارت عظیم برای آن‌ها به بار آورد.

نکونام با اشاره به انتشار بیانیه بسیار زیبا و هوشمندانه سپاه پس از این عملیات غرور آفرین گفت: سپاه بیانیه‌ای جامع، زیبا و هوشمندانه را در چند بند صادر کرد که واقعا جای تشکر دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار