سرعتی زن تیم ملی والیبال گفت: در ست اول بازیکنان قزاقستان سرویس‌های خوبی زدند و ما را تحت فشار گذاشتند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی شفیعی سرعتی زن تیم ملی کشورمان پس از پیروزی تیم ملی برابر قزاقستان اظهار داشت: خوشبختانه هر ۲ بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و در هر ۲ بازی با نتیجه ۰-۳ به پیروزی رسیدیم. فردا هم باید چین را ببریم، زیرا برای ما مهم است  که به عنوان سرگروه از گروهمان صعود کنیم.  

شفیعی درباره سطح فنی تیم ملی قزاقستان هم گفت: به قول والیبالی‌ها بازی امروز بازی سرویس - دریافت بود، زیرا هر ۲ تیم سرویس‌های خوبی می‌زدند. در ست اول بازیکنان قزاقستان سرویس‌های خوبی زدند و ما را تحت فشار گذاشتند و امتیازات زیادی گرفتند، اما سرویس ریسکی همین است و تا یک جایی جواب می‌دهد؛ بنابراین آن‌ها در ست‌های بعدی نتوانستند چنین سرویس‌هایی را به زمین ما بفرستند و ما موفق شدیم تیم حریف را کنترل کنیم و بازی را ببریم.


بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال مردان ایران ۳ - قزاقستان ۰ / قزاق‌ها حریف تیم دوم ایران هم نشدند


سرعتی زن تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که آخرین بازی ایران برابر چین است و این بازی را چطور ارزیابی می‌کند گفت: صد در صد برای شکست دادن چین به زمین می‌رویم و تلاش می‌کنیم این تیم را با بیشترین اختلاف ممکن شکست دهیم. شاید در فینال باز هم با چین رو به رو شویم؛ بنابراین فردا باید طوری برابر این تیم بازی کنیم که توانایی و قدرتمان را به آن‌ها دیکته کنیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار