معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: در حال حاضر ورزشگاه ۱۵ هزار نفری مجموعه دهکده المپیک خرم‌آباد دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه ورزشگاه خرم‌آبادبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جعفر علیزاده در بازدید از پروژه مجموعه ورزشی خرم آباد با اشاره به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری این مجموعه، اظهار داشت: عملیات اسکلت، زیرسازی و آماده سازی این ورزشگاه به اتمام رسیده است.

وی، عنوان کرد: ساختمان این ورزشگاه تمام شده و در حال تجهیز و نازک کاری آن هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فضای سبز چمن، پیست تارتان و مساحت زیاد آسفالت این ورزشگاه باقی مانده است، افزود: تعداد زیادی پارکینگ برای این ورزشگاه پیش بینی کرده‌ایم تا پاسخگوی اوج مراجعه افراد باشند.

علیزاده، بیان داشت: در حال حاضر این ورزشگاه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی، تصریح کرد: اعتبار لازم را برای تکمیل این ورزشگاه پیشنهاد داده‌ایم تا مابقی پروژه را طی امسال و سال آینده به اتمام برسانیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی، عنوان کرد: پیش بینی ما این است که ۲۵ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز باشد و امیدواریم در یک فصل مناسب طی سال آتی بتوانیم این پروژه را به اتمام برسانیم.

بنابر این گزارش، با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان و از طرفی سرانه پایین فضای ورزشی در این استان ساخت دهکده المپیک در مرکز لرستان در سال ۸۶ با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس وقت سازمان تربیت‌بدنی و جمعی از مسئولان استان آغاز شد.

هدف از اجرای این دهکده که کلنگ آن در زمینی به مساحت ۲۵۲ هکتار در منطقه کمالوند خرم‌آباد به زمین زده شد افزایش سرانه ورزشی و ایجاد محلی برای برگزاری مسابقات مهم بین‌المللی و جهانی و برپایی اردو‌های مختلف ورزشی در لرستان اعلام شد.

حال این طرح در آستانه ۱۳ سالگی خود قرار دارد و تازه معاون وزیر راه و شهرسازی در اظهارنظر جدید وعده داده که یک طرح از مجموع ۲۶ پروژه آنکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری آن بوده در یک فصل مناسب طی سال آتی و آن‌هم در صورت اختصاص اعتبار موردنیاز به بهره‌برداری برسد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار