دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا انتقام سخت ایران از رژیم تروریست آمریکا را عادی توصیف کردند.

دموکرات‌ها کنگره انتظار «انتقام سخت» ایران را داشتندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، گروهی از دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کردند حمله شب گذشته ایران به پایگاه‌های نظامی این کشور در عراق تعجب‌برانگیز نبوده است.

حمله موشکی ایران به پایگاه نظامیان تروریست آمریکا در عراق شوک خبری برای اعضای کنگره محسوب می‌شد. با این حال حتی در اولین ساعات پس از اعلام این خبر دموکرات‌های کنگره بر یک موضوع اتفاق نظر داشتند و آن این بود که: جای تعجبی نبود.

دموکرات‌ها می‌گویند این حملات پاسخی همه جانبه، اما اجتناب‌ناپذیر به تصمیم  روز جمعه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران بوده است. دموکرات‌ها هفته پیش ترامپ را به تشدید تنش‌ها با تهران بدون داشتن استراتژی برای پایان دادن به آن متهم کردند.

باربارا لی، نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا و فعال ضدجنگ گفت: متاسفانه هر عملی عکس العملی را به دنبال دارد. ما فقط اخبار را دنبال می‌کنیم. باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. اما فکر می‌کنم همه انتظار قصاص ناگوار را داشتند.

سنتی هویر، نماینده ایالت مریلند نیز در جلسه پشت در‌های بسته دموکرات‌های کنگره  ارزیابی مشابهی را از این اتفاقات داشت. در اواسط این جلسه بود که دموکرات‌ها در جریان خبر حمله موشکی ایران به پایگاه‌های عین الاسد قرار گرفتند. هویر گفت: هیچ جای تعجبی ندارد. هیچکس نباید تعجب کند که اگر شما یک چهره برجسته در یک کشور، نه در خود آن کشور بلکه در عراق، را مورد حمله قرار دهید، کشور دیگر با قدرت تلافی خواهد کرد.

بامداد امروز (چهارشنبه) روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و یارانش خبر داد.

یک منبع آگاه در وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در گفت‌وگو با واشنگتن پست این حمله موشکی را تایید کرد. خبرنگار فاکس‌نیوز به نقل از منابع ارشد نظامی آمریکا در عراق می‌گوید نیرو‌های آمریکایی در عراق هدف حمله موشکی از سراسر خاک ایران قرار گرفتند. 

انتقام سخت ایران در پاسخ به اقدام تروریستی جمعه گذشته در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و همراهان ایشان صورت گرفت.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۸ دی ۱۳۹۸
یعنی با شیلیک چند موشک انتقام سخت گرفته شد ؟پاسخ این همه ملت چند تاموشک بود ؟از اسرائیل که هنوز خبری نیست.
آخرین اخبار