مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: در هر شبانه روز ۱۰ واقعه طلاق در استان به ثبت می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مصطفی امانی پور مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: در هر شبانه روز ۱۰ واقعه طلاق در استان به ثبت می‌رسد که میانگین سن طلاق برای مردان ۳۵.۵ و زنان ۳۰.۷ سال بوده است.

مصطفی امانی پور در کارگروه فرهنگی و اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده در سالن جلسات استانداری لرستان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در هر شبانه روز ۴۴ ازدواج در استان به ثبت رسیده که میانگین سن ازدواج‌های ثبت شده برای مردان ۲۷.۷ و زنان ۲۲.۸ بوده است.

او اظهار داشت: در این مدت ۲ هزار و ۸۸۱ واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده که در هر شبانه روز ۱۰ واقعه طلاق در لرستان ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال لرستان بیان کرد: که تقریباً ۱۰.۵ درصد از طلاق‌های ثبت شده بعد از کمتر از یک سال در استان به ثبت رسید.

امانی پور اضافه کرد: ۲۱ هزار و ۸۳۵ واقعه ولادت در استان به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۴۷۳ مورد و معادل ۵۲.۵ درصد پسر و ۱۰ هزار و ۳۶۲ مورد و معادل ۴۷.۵ درصد دختر بوده‌اند و در مجموع به ازای هر ۱۱۱ پسر ۱۰۰ دختر در استان متولد شده است.

او گفت: میانگین سن مادران ۲۹ سال و پدران ۳۴ سال بوده که از مجموع ولادت‌های ثبت شده ۱۳ هزار و ۸۴۱ مورد و معادل ۶۳.۴ درصد در شهر‌ها و هفت هزار و ۹۹۴ مورد و معادل ۳۶.۶ درصد در روستا‌های استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال لرستان افزود: در هر شبانه روز به طور متوسط ۷۹ نوزاد و هر ساعت سه نوزاد در استان متولد شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.