با گذشت چند روز از انتخاب مجیدی، مراسم معارفه او دیروز در زمین ورزشگاه انقلاب برگزار شد تا فرهاد رسما کارش را با آبی‌ها آغاز کند.

غیبـت عجیـب وریـا در مراسم معارفه فرهـاد مجیـدی!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از دیدار تیم‌های استقلال-ماشین‌سازی در هفته شانزدهم که با شکست آبی‌پوشان همراه بود کادر فنی نصفه‌نیمه استقلال در غیاب آندره‌آ استراماچونی و وضعیت مبهم او برای بازگشت یا عدم بازگشت به ایران، تمرینات تیم را به مدت ۲ هفته تعطیل کردند. بازیکنان خارجی استقلال برای تعطیلات راهی کشورشان شدند و در این میان تلاش برای حل بحران کادر فنی ادامه داشت که البته به نتیجه نرسید و پرونده استراماچونی و استقلال بسته شد و مسئولان باشگاه فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب و معرفی کردند.

با گذشت چند روز از انتخاب مجیدی، مراسم معارفه او دیروز در زمین ورزشگاه انقلاب برگزار شد تا فرهاد رسما کارش را با آبی‌ها آغاز کند. اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال به همراه هادی مباشری، معاون اجرایی، بهرام امیری و امیر سلطانی، مشاوران سرپرست باشگاه و ستار همدانی و جمعی از پیشکسوتان استقلال مانند پرویز مظلومی، نصرا... عبداللهی، مهدی امیرآبادی، اصغر حاجیلو و علیرضا اکبرپور در مراسم معارفه حضور داشتند، اما نکته عجیب مراسم غیبت بازیکنان سرشناس تیم بود که البته با تماس مسئولان باشگاه همه آمدند جز کاپیتان!

چند روز پیش از آغاز تمرین استقلال برخی رسانه‌ها از احتمال اعتصاب بازیکنان در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات و معوقاتشان خبر داده بودند و حتی بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بانان این تیم تلویحا موضوع را تایید کرده و احتمال آن را بعید ندانسته بود. هنگام ورود مجیدی و مدیران استقلال به رختکن بازیکنان اتفاق عجیبی رخ داد؛ جایی که بازیکنان بزرگ استقلال مثل وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، علی کریمی، روزبه چشمی، محمد دانشگر و فرشید باقری در اعتراض به مشکلات مالی حضور نداشتند. با دیدن این صحنه و با پرس و جو از دیگر بازیکنان مشخص شد علت غیبت، دلخوری است و خلیل‌زاده با بازیکنان استقلال تماس گرفت و به آن‌ها قول داد که تا شب بخش دیگری از مطالباتشان هم پرداخت شود و بازیکنان هم به احترام فرهاد مجیدی خیلی زود خود را به مجموعه ورزشی انقلاب رساندند و تنها چهره غایب وریا غفوری بود. واقعیت این است که باشگاه برای همه بازیکنان درصدی از مطالبات فصل جاری را واریز کرده، اما ظاهرا وریا و برخی از بازیکنان نسبت به عدم پرداخت مطالبات فصل‌های گذشته معترض هستند و خواهان تسویه‌حساب شده‌اند. اعتراض وریا به مسائل مالی در حالی است که خود او بابت رفتار استراماچونی و ترک تیم توسط او به خاطر عدم پرداخت به موقع مطالباتش انتقاد کرده بود و آن را بی‌معرفتی می‌دانست! حالا دست بر قضا خود وریا در جایگاه استراماچونی است و این هواداران و رسانه‌ها هستند که به انتقاد از کاپیتان آبی‌ها پرداخته و رفتار او را غیرحرفه‌ای توصیف کرده‌اند. با همه این‌ها فرهاد و استقلال منتظر وریا نماندند و تمرین آغاز شد. پیش از شروع تمرین عکس شهیدسردار سلیمانی در تمرین استقلال قرار داده شد که بازیکنان با اهدای شاخه گل به این شهید بزرگوار ادای احترام کردند، همچنین بازیکنان استقلال پیش از شروع تمرین یک دقیقه سکوت کردند تا به این شکل ارادت خود را به شهیدسردار سلیمانی نشان بدهند. در ابتدای جلسه تمرینی، بازیکنان بعد از گرم کردن به دویدن و کار‌های سرعتی پرداختند. در ادامه هم کار با توپ و پاسکاری در دستور کار آن‌ها قرار گرفت. پس از اتمام این بخش از تمرین، بازیکنان به فوتبال درون تیمی پرداختند و زیر نظر فرهاد مجیدی بازی کردند. در اواسط این تمرین، بلبلی به دلیل ضرب‌خوردگی نتوانست به فوتبال درون‌تیمی ادامه دهد. علی دشتی در ابتدای تمرین به صورت اختصاصی کار کرد و در ادامه به تمرینات گروهی و فوتبال درون تیمی اضافه شد.

 

منبع: خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.