مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: حکمت خداوند در شهادت سردار سلیمانی برهم زدن معادلات منطقه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار عظیم ابراهیم پور مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران در نشست تشکیلاتی جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران در مجتمع ورزشی آستان قدس گفت: شهادت حاج قاسم به دست آمریکا نبود، بلکه خدا می‌دانست چه زمانی مناسب است سردار شهید شود تا معادلات دنیا به بریزد و پرچم مستضعفین دوباره در جهان به اهتزاز درآید.

او ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی نشان ذوالفقار را که بالاترین نشان فرماندهی نظامی است و هیچ کس در صد سال اخیر این نشان را دریافت نکرده است، از مقام معظم رهبری دریافت کرد.

مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: عظمت این سردار را در تمام قد خم شدنش به هنگام بوسه بر پای مادر شهید به خوبی می توان دید، او کفنش را نزد آیت الله جوادی آملی و آیت الله نوری همدانی برده بود تا آن را امضا کنند.
 
سردار ابراهیم پور افزود: تمام رسانه‌های دنیا در این چهار روز مراسم تشییع ژنرال بزرگ جهان را پخش کردند که باعث حیرت دشمن شده است، این سردار بزرگ با ادبیات انقلاب اسلامی تمام معادلات دنیا را عوض کرد.

او تصریح کرد: ۴میلیون حقوق بگیر دولت با تعریف دولت اسلامی مغایرت دارد، بدون نظام سازی مردم پایه صحبت از دولت اسلامی زدن خطاست.
 

دولت اسلامی مجموعه ای کوچک، چابک و توانمند است

 
مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: حکوکت امام زمان حکومتی فرا تمدنی است، دولت اسلامی فقط قوه مجری نیست بلکه کل حاکمیت است، تعریف رهبری برای دولت اسلامی؛ مجموعه‌ای کوچک، چابک و توانمند است.

سردار ابراهیم پور افزود: بچه‌های قرارگاه، زنجیره تولید، توزیع و مصرف را بر پایه نظام سازی مردمی طراحی کرده اند.
 
انتهای پیام // م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.