وزیر دفاع آلمان مدعی شد ایران مسئول بیشتر تشدید تنش‌ها در خاورمیانه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الحدث، «آنه گریت کرامپ کارن باوئر» وزیر دفاع آلمان مدعی شد ایران مسئول بیشتر تشدید تنش‌ها در خاورمیانه است.

وزیر دفاع آلمان همچنین گفت مأموریت ناتو برای مقابله با داعش باید ادامه پیدا کند.

ادعای وزیر خارجه آلمان در حالی مطرح شده است که آمریکا در تازه‌ترین تنش آفرینی در منطقه خاورمیانه، بامداد جمعه در حمله‌ای تروریستی، سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ابو مهدی المهندس، فرمانده الحشدالشعبی را به شهادت رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۳۶ ۱۸ دی ۱۳۹۸
از کدام ماموریت حرف زده اید؟ همان اقدام جامع مشترک نظام سلطه جهانی برای نابودی نسل مسلمانان در منطقه آسیا و غرب آسیا؟ همان نقشه راه درد زایمان خاورمیانه آمریکائیها و صهیونیستها؟ از کدام تنش زدائی افاضه فضل و اظهار اراجیف کرده اید؟ اگر ایران و نیروهای محورمقاومت جلوی تروریستهای آموزش دیده و تجهیزشده توسط آمریکا-اروپا-اسرائیل و گاوهای شیرده ایستادگی نمی کرد و مبارزه نمی کرد که هم اینک تروریستها به مرکز آلمان رسیده بودند و از اروپا جز خرابه چیزی باقی نمی ماند درست همان بلائی را که اروپا و آمریکا متحداً بر سر منطقه ما آوردند همان جنایتها را و همان نوع کشتارها را به اروپا و بخشی از اروپا که آلمان است منتقل میکردند شما از کدام تشدید تنش صحبت کرده اید؟نیروهای محورمقاومت کخه همه یا سرشان جدا شد یا دستان و پاهایشان تا این جنایتکارهای تروریست محصول اقدام مشترک شما و اعزام آنان بطور گسترده به منطقه را مهار کنند آیا نام شهید حججی را حتی شنیده ای؟ این چه اظهارات سخیف و اراجیفی است که بلغور میکنید..........................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۱۸ دی ۱۳۹۸
یكه بهش بگه تو یكی برو گمشو جوجه مفنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۷ دی ۱۳۹۸
بچه هیتلر نوبتت خاهدرسید
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۹:۴۶ ۱۷ دی ۱۳۹۸
آمریکا آدم میکشه بعد میگی ایران مقصره ؟؟؟ خیلی خیلی جالبه
آخرین اخبار